DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Var vel ikke mer enn 100km/t, Latias. Likevel er det imponerende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Var vel ikke mer enn 100km/t, Latias. Likevel er det imponerende. Haha, jeg liker å sette ting på spissen. :!: Flott å se Lotte ta det hele med et smil. Et ufattelig talent, endelig noe å skryte av på kvinnesiden også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Aamodt klarte jo å si 150km/t selv, men det kommer man ikke opp i etter to svinger og i en sving. Men ja, et stort talent! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Lenge sidan me har hatt noko grunn for å sjå på kvinneleg alpint ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Men det er jo bra noen kommer seg opp! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Lenge sidan me har hatt noko grunn for å sjå på kvinneleg alpint ja. Nå hadde vi jo en kvinne som kom på 13 plass i OL i 2010 (i kombinert for alpint), bedre det enn Lotte har klart hittil (selv om hun virker som hun er et stort talent). Mona Løseth har i tillegg til det en verdenscupfinale og gull i J-VM (storslalom) bak seg. Dere virker litt historieløse her inne...? Endret 13. februar 2011 av Deneb Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Ble ikke Lotte nr 10 i kombien da? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Ikke i OL som er langt større enn et VM i mine øyne. Se i tillegg hva jeg oppdaterte innlegget med.. Edit se her: http://www.dagbladet.no/2010/01/12/sport/ski/alpint/9897564/ Håpe vi får fire kvinnelige toppalpinister i fremtiden! Endret 13. februar 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Nå hadde vi jo en kvinne som kom på 13 plass i OL i 2010 (i kombinert for alpint), bedre det enn Lotte har klart hittil (selv om hun virker som hun er et stort talent). Mona Løseth har i tillegg til det en verdenscupfinale og gull i J-VM (storslalom) bak seg. Dere virker litt historieløse her inne...? Tja, 13. plass er framleis langt frå pallen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Lotte vant da J-VM i utfor for et par uker siden. Skal ikke nekte for hva Løseth-søstrene kan få til, men jeg har vel nesten ikke hørt noe til dem i år. Det er ikke sånn at man husker alt for godt hva som skjer i alpint på kvinnesiden. Det har noe med at ingen (få i alle fall) husker en 13. plass i OL. Man husker best vinnerne, selv om de ikke er norske. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Det er klart, men dere sa det er lenge siden dere har hørt noe fra kvinnesiden i alpint, og sier at Lottes 10 plass dermed er "noe" det syns jeg er feil da vi har hatt en kvinne på 13 plass i et OL(!) noe som er vel så bra som 10 plass i verdenscupen.. Langt fra pallen, men viser at dere kanskje ikek har så peiling? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) "I skiflyging handler det om å komme lengst ned i bakken" O rly? Det er klart, men dere sa det er lenge siden dere har hørt noe fra kvinnesiden i alpint, og sier at Lottes 10 plass dermed er "noe" det syns jeg er feil da vi har hatt en kvinne på 13 plass i et OL(!) noe som er vel så bra som 10 plass i verdenscupen.. Langt fra pallen, men viser at dere kanskje ikek har så peiling? 10. plass er framleis ikkje pallen. Eg ser neppe på idrettar der ein nordmann/kvinne sjeldan står i fare for å true dei beste. Endret 13. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Er ikke mye å se på dersom man ikke er med å kjempe om pallplass. Så lenge man er langt unna det er det ikke mye å ropa hurra for. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Dere mister poenget.. Lenge sidan me har hatt noko grunn for å sjå på kvinneleg alpint ja. Om Lotte nå er "en grunn for å sjå på kvinneleg alpint" (kudos for nynorsk ) så er det ikke lenge siden da Mona Løseth anno 2010 var resultatmessig en like stor grunn for å se på kvinnelig alpint. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Lotte vant jo til og med treningen i går. Det er en grunn til at vi hadde forhåpninger til hun også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Ingen som ser superkombien? Dette er jo disiplinen der vi har best sjanser til medalje... Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Knall utfor av Aksel!! Jo jeg ser Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hold meg oppdatert. Sitter i timen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Aksel viser bedre takter i dag, men det kjem fleire utfordrarar bak. Gode muligheter i dag. Hold meg oppdatert. Sitter i timen. Aksel leder etter at seeda gruppe har kjørt. http://nrk.no/sport/alpint/1.7506083 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Utklassering! Soleklar vinner av Aksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå