Gå til innhold

VM i alpint 2011 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge sidan me har hatt noko grunn for å sjå på kvinneleg alpint ja.

 

Nå hadde vi jo en kvinne som kom på 13 plass i OL i 2010 (i kombinert for alpint), bedre det enn Lotte har klart hittil (selv om hun virker som hun er et stort talent).

 

Mona Løseth har i tillegg til det en verdenscupfinale og gull i J-VM (storslalom) bak seg. Dere virker litt historieløse her inne...? ;)

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Nå hadde vi jo en kvinne som kom på 13 plass i OL i 2010 (i kombinert for alpint), bedre det enn Lotte har klart hittil (selv om hun virker som hun er et stort talent).

 

Mona Løseth har i tillegg til det en verdenscupfinale og gull i J-VM (storslalom) bak seg. Dere virker litt historieløse her inne...? ;)

Tja, 13. plass er framleis langt frå pallen.

Lenke til kommentar

Lotte vant da J-VM i utfor for et par uker siden. Skal ikke nekte for hva Løseth-søstrene kan få til, men jeg har vel nesten ikke hørt noe til dem i år. Det er ikke sånn at man husker alt for godt hva som skjer i alpint på kvinnesiden. Det har noe med at ingen (få i alle fall) husker en 13. plass i OL. Man husker best vinnerne, selv om de ikke er norske.

Lenke til kommentar

Det er klart, men dere sa det er lenge siden dere har hørt noe fra kvinnesiden i alpint, og sier at Lottes 10 plass dermed er "noe" det syns jeg er feil da vi har hatt en kvinne på 13 plass i et OL(!) noe som er vel så bra som 10 plass i verdenscupen.. :) Langt fra pallen, men viser at dere kanskje ikek har så peiling?

Lenke til kommentar

"I skiflyging handler det om å komme lengst ned i bakken"

 

O rly?

Det er klart, men dere sa det er lenge siden dere har hørt noe fra kvinnesiden i alpint, og sier at Lottes 10 plass dermed er "noe" det syns jeg er feil da vi har hatt en kvinne på 13 plass i et OL(!) noe som er vel så bra som 10 plass i verdenscupen.. :) Langt fra pallen, men viser at dere kanskje ikek har så peiling?

10. plass er framleis ikkje pallen. Eg ser neppe på idrettar der ein nordmann/kvinne sjeldan står i fare for å true dei beste.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Dere mister poenget..

 

Lenge sidan me har hatt noko grunn for å sjå på kvinneleg alpint ja.

 

Om Lotte nå er "en grunn for å sjå på kvinneleg alpint" (kudos for nynorsk :) ) så er det ikke lenge siden da Mona Løseth anno 2010 var resultatmessig en like stor grunn for å se på kvinnelig alpint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...