hernil Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Yes, men da er vi enige da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Varmt jo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Det er jo bortimot perfekt? Godt og varmt, og heller ingen nedbør. Håper du har tidenes tur og opplever et par norske medaljer. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.nrk.no/sport/alpint/1.7501109 Jøss. Er mye kritikk av løypa for tiden. Er vel bare Innerhofer som liker den^^ At Kostelic i den formen han er i nå forlater VM sier egentlig sitt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Lotte Smiseth Sejersted ligger på en 13. plass etter utforen. Ikke all verdens, men likevel greit å ha en junior med blant de femten beste. Hun har f.eks. Vonn rett foran seg, mens Riesch er faktisk bak. Utfortrening for menn om ikke så lenge. Vanligvis kunne jeg ikke brydd meg mindre om treningene, men må få med meg det likevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Synd hun hadde dårlige ski og ikke er god på glistrekkene. Hun kjørte godt på starten og i de krevende delene av løypa, men tapte stort på glistrekkene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Så vanskelig løypen er, er det gøy. Kvalik, altså Endret 11. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Synd hun hadde dårlige ski og ikke er god på glistrekkene. Hun kjørte godt på starten og i de krevende delene av løypa, men tapte stort på glistrekkene. Lotte tapte tid på de flatere partiene. Likevel avviser hun at hun ikke hadde gode nok ski i dag. - Nei, skia var gode som vanlig. Jeg mistet noen sekunder på de flatere partiene, men jeg sliter litt med flatekjøringen, sier hun. Sånn btw. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Jaok. Bare tok det fra hva Aamodt sa jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 God gjennomkjøring av Aksel. Ligger tidelen bak lederen. Er positiv før rennet i morgen. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 kun 2 hundredeler bak lotte sejerstad. flott kjørt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Haha, et av de mer spektakulære fallene jeg har sett i slalåm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Stusset over det selv faktisk. Gut lagde en stor sak ut av ingenting. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 10. plass er da ikke ille. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Lotte! Ikke verst. Hadde ikke hørt om henne før mesterskapet startet, så veldig gledelig å se at vi har en så lovende løper på kvinnesiden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Opp og hopp!!! Halvtime til sendingen starter Endret 12. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Heiheeeeei. Aksel vinner! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ja! Uansett, må være gøy å ha slikt forhold til konkurrentene som Aksel har. For noen dager siden stod han på TV og pirket og ertet Innerhofer, nå intervjuet han Cuche. "Om spekket går ned og jeg går opp blir det urydddig" "Så bølgebevegelsene dine over magen" Mobber kjusern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 De blir jo godt kjent med hverandre etterhvert, så det skulle bare mangle. "Om spekket går ned og jeg går opp blir det urydddig" "Så bølgebevegelsene dine over magen" Mobber kjusern Alltid. Elsker når de mobber hverandre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Startliste 3 Patrik Jaerbyn 9 Innerhofer 16 Walchhofer 17 Svindal 18 Cuche 22 Miller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå