Gå til innhold

VM i alpint 2011 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha. Ler meg i hjel av Bode!

 

 

 

 

OG GULL TIL AKSEL!!

 

Ler meg ihjel av deg. Og Benbjo. Medgangssupportere.

 

Hvorfor gidder jeg å håpe på Aksel mer?

 

Aner ikke, han er over the hill. Å håpe på fler medaljer fra den kanten er som å tro på julenissen

Føler for å quote denne i disse GULL-tider! :D

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Hahahaha. Ler meg i hjel av Bode!

 

 

 

 

OG GULL TIL AKSEL!!

Ler meg ihjel av deg. Og Benbjo. Medgangssupportere.

Mén hva faen du vil. Det eneste Aksel har vunnet i år er vel et kombirenn om jeg ikke tar feil? Kombien er der jeg hadde størst forhåpninger.

 

Folk kan skrive hva faen man vil uten å bli kalt medgangssupporter. Samme som om folk kaller meg som medgangssupporter når det gjelder Rosenborg. Folk driter seg så kraftig ut.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Selvfølgelig var jeg det, men jeg synes det er latterlig med folk som kaller folk for medgangssupportere med en gang noen sier imot en person eller lag.

 

Poenget er vel å ha så manglende forståelse over at personer i slike marginidretter ikke kan være på topp hele tiden, og straks en faktisk ser et renn og idrettsutøveren ikke vinner så blir en særdeles grinete. Tipper du er av typen som mener Northug er oppskrytt og aldri kommer til å vinne igjen, Olaf Tufte ikke duger og er for gammel etc. Du var "mot" aksel og tvilte på at han var god når han tapte, men heier på han når han vinner. Medgangssupporter det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At noen ikke har troa på en spiller, løper, rytter whatsoever har ingenting med å være medgangssupporter å gjøre.

 

Aksel har ikke hatt den største sesongen i år, så selvfølgelig er det flere som tviler å på at han skal klare det igjen. Innse det, han har kjørt bøtte i stort sett hele år. Uansett heier vi på han, og vi følger med. Jeg støtter de fleste norske utøvere i både medgang og motgang. Men å si at noen er en medgangssupporter bare fordi man blir forbanna når det butter i mot, blir lavmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At noen ikke har troa på en spiller, løper, rytter whatsoever har ingenting med å være medgangssupporter å gjøre.

 

Aksel har ikke hatt den største sesongen i år, så selvfølgelig er det flere som tviler å på at han skal klare det igjen. Innse det, han har kjørt bøtte i stort sett hele år. Uansett heier vi på han, og vi følger med. Jeg støtter de fleste norske utøvere i både medgang og motgang. Men å si at noen er en medgangssupporter bare fordi man blir forbanna når det butter i mot, blir lavmål.

 

Sier du bare fordi du er kompis med dj dark.

 

--- liverpool taper ---

"Æsj, liverpool taper så mye i de siste, det laget er på hell, gidder ikke å håpe på at det vinner en gang, liverpool har blitt dårlig"

--- så vinner liverpool ---

"HURRA! DÆVEN DØTTE! KNALLBRA LIVERPOOL! YOU NEVER WALK ALONE, JEG SKRATTLER AV MANU!"

 

Akkurat det samme. Selve definisjonen av medgangssupporter. Takk for meg.

Endret av Deneb
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis noen vil fortsette en semantisk debatt av betydningen til ordet "medgangssupporter" så kan vi ordne det, men i denne tråden er det off topic så da lar vi det ligge nå :)

 

Sant!

 

Skal ikke dvele for mye ved det. Forhåpentligvis har enkelte lært at det svinger opp og ned i en idrettskarriere, en kan ikke vinne hele tiden, og det er desto enda viktigere å støtte utøverene når det butter imot. Ofte løsner det til slutt som Aksel - så det er ingen grunn til å gi opp! ;)

 

Mange tenkte nok at Northug var oppskrytt og ikke fikk til noe under OL, men så plutselig ble det et svært bra OL likevel. Akkurat det samme som skjedde med Aksel her inne. Kan anbefale bloggen til Aksel http://www.aksellundsvindal.com/ for de som vil følge med videre på han ;)

Endret av Deneb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...