Vizla Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er en farse ganske enkelt. Elendig jobb av juryen som ikke gjør annet enn å dra ned populariteten til kvinne-hopping, ikke at den har vært så høy men dette hjelper ikke akuratt på ved at hopper etter hopper havner på kulen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/25/nyheter/vm/oslo_2011/15579683/ "For på t-banen hadde Ruters kommunikasjonssjef sørget for at Maria Haukaas Mittet med sangen «Glorious» kimte for fullt over høyttaleranlegget da statsministeren satte seg vel til rette." Stakkars, stakkars folk. Hahahaha. :!: Apropos Ruter, fy faen så mye tull de finner på. Senest i dag var det et defekt tog på Brynseng, banen ble stående på Hellerud i 50 minutter. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Næmmen se det... 89,5 meter på Maren faktisk. Moro La nå den farta bli da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor er det slik at man aldri hopper i liten bakke i verdenscupen, men at det alltid står på programmet med en gang man kommer til mesterskap? Latterlig dårlig konsept. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hahaha! Enda en Tepes! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Hahaha! Enda en Tepes! Han fikk nevnt det i kvinnehoppingen også ja. Tror han får penger for å reklamere. Ellers trodde jeg at Sagen og Jahr var blant de beste i verden. Norsk media har lurt meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kom nå og det første jeg hører er Bredesen og Scheie som klager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har fortsatt til gode å se ei jente ta nedslag... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Dette er ihvertfall ikke et renn jeg kommer til å huske. pMen ositivt å se alle de unge hopperne, kvinnehopp har en lys framtid, blir nok enda bedre ved neste VM. Håper bare tåka forsvinner når gutta skal hoppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem vant? Gadd ikke å se andreomgang... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hun som ledet etter første. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 IRASCHKO fra Østerrike vant der og ellers var det vil de beste i cupen som havna blandt de 5 første, så mange har rett på tippinga Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Tippinga var ikke så bingo likevel. :!: Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 "Verdens viktigste renn" i følge idioten på NRK-radio. Hvilket renn var det? Har det vært noe hopping i dag? Kan noen oppdatere meg... 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kvinnehopping er så rævva at det er flaut. Likevel skal vi alle "elske det", "synes at det er kult" og i alle fall ikke komme med noe kritikk. For hvis vi kommer med noe kritikk gjør vi noe ukorrekt. Kvinnene er jo undertrykket må dere vite, de fortjener oppreisning. Endelig er det deres tur! Jeg tror jeg hørte kommentator og andre i tv studio bruke begrepet "de høye herrer" ca 10-12 ganger i løpet av dagen. Jeg blir flau av den politiske korrektheten som råder. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Liker du ikke Anette Sagen? Du kan umulig være norsk! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Sagen er en supertispe. Grusom grusom..... Dog, ironisk nok så var representanten fra de høye herrer, aka IOC, en frue. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Stakkars Anytte Sagen som måtte spise hurtigris og grillkrydder i månedsvis som 16-åring og fikk feilernæring. Jeg er eldre enn Anette Sagen og måtte også bo alene som 16-åring og jeg spiste faktisk helt vanlig mat. Bu-hu! Stakkars lille Anette Sagen. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Stakkars Anytte Sagen som måtte spise hurtigris og grillkrydder i månedsvis som 16-åring og fikk feilernæring. Jeg er eldre enn Anette Sagen og måtte også bo alene som 16-åring og jeg spiste faktisk helt vanlig mat. Bu-hu! Stakkars lille Anette Sagen. Damen virker å være ekspert på å innta offerrollen. Er det ikke det ene, så er det det andre. Uansett hva det gjelder så påberoper hun retten til å være fryktelig indignert over hva som helst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå