Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2011/02/25/nyheter/vm/oslo_2011/15579683/

"For på t-banen hadde Ruters kommunikasjonssjef sørget for at Maria Haukaas Mittet med sangen «Glorious» kimte for fullt over høyttaleranlegget da statsministeren satte seg vel til rette."

Stakkars, stakkars folk.

Hahahaha. :!:

Apropos Ruter, fy faen så mye tull de finner på. Senest i dag var det et defekt tog på Brynseng, banen ble stående på Hellerud i 50 minutter. :mad:

Lenke til kommentar

Kvinnehopping er så rævva at det er flaut.

Likevel skal vi alle "elske det", "synes at det er kult" og i alle fall ikke komme med noe kritikk.

For hvis vi kommer med noe kritikk gjør vi noe ukorrekt.

Kvinnene er jo undertrykket må dere vite, de fortjener oppreisning. Endelig er det deres tur!

Jeg tror jeg hørte kommentator og andre i tv studio bruke begrepet "de høye herrer" ca 10-12 ganger i løpet av dagen.

Jeg blir flau av den politiske korrektheten som råder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stakkars Anytte Sagen som måtte spise hurtigris og grillkrydder i månedsvis som 16-åring og fikk feilernæring. Jeg er eldre enn Anette Sagen og måtte også bo alene som 16-åring og jeg spiste faktisk helt vanlig mat. Bu-hu! Stakkars lille Anette Sagen.

Damen virker å være ekspert på å innta offerrollen. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Uansett hva det gjelder så påberoper hun retten til å være fryktelig indignert over hva som helst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...