Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Ja dere, som vi alle vet er det jo faren til Jurij Tepes som styrer lyset". "Her har vi Mario Innauer. Faren hans, Tony Innauer var jo en mester i sin tid" "Hopper XXX hoppet XXX meter, ja og som vi alle vet var jo det som var bakkerekorden i 1979 satt i Oberstdorf". Hvor mange ganger har jeg hørt disse mon tro? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Joda, men jeg synes han har en ufortjent høy status som nettopp fotballkommentator. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det kan jeg si meg enig i. Han er way over the top når det kommer til fotballkommentering. Selv om vi har hørt tæssen ganger hvor langt en fyr hoppet da og da er det likevel mer interessant enn det jeg feks nevnte i stad. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Ja dere, som vi alle vet er det jo faren til Jurij Tepes som styrer lyset". "Her har vi Mario Innauer. Faren hans, Tony Innauer var jo en mester i sin tid" "Hopper XXX hoppet XXX meter, ja og som vi alle vet var jo det som var bakkerekorden i 1979 satt i Oberstdorf". Hvor mange ganger har jeg hørt disse mon tro? Men du husker det, med andre ord har du lært noe som muligens en eller annen gang kan komme til nytte i en halvslapp pubquiz Bortsett fra de der bakkerekordene satt i random bakker i alle mulige årstall kanskje... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Ja dere, som vi alle vet er det jo faren til Jurij Tepes som styrer lyset". "Her har vi Mario Innauer. Faren hans, Tony Innauer var jo en mester i sin tid" "Hopper XXX hoppet XXX meter, ja og som vi alle vet var jo det som var bakkerekorden i 1979 satt i Oberstdorf". Hvor mange ganger har jeg hørt disse mon tro? Men du husker det, med andre ord har du lært noe som muligens en eller annen gang kan komme til nytte i en halvslapp pubquiz Bortsett fra de der bakkerekordene satt i random bakker i alle mulige årstall kanskje... Sa ikke at det var negativt, det er veldig sjarmerende. Akkurat den med Tepes og Innauer er jo kjennetegnene til Arne. Sier jo det hver eneste gang de hopper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg er glad vi slipper Aalbu som "ekspertkommentator". Eneste han hadde å bidra med var å si at samtlige hoppere var altfor sene på hoppkanten. Du kunne ha satt bakkerekord, men i hans øyne var du likevel altfor sen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Haha. Husker det der. Tipper at Remen Evensen var for sen på hoppkanten på sitt 246,5m hopp. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 God start på VM! Gleder meg til fortsettelsen, og ikke minst stafetten! Der skal nok Norge og Northug få sin revansj! Tapet i OL var rimelig bittert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Joda, men jeg synes han har en ufortjent høy status som nettopp fotballkommentator. I dei seinare år er han blitt for treig til å være fotballkommentator. Ting skjer så fort at han ikkje får med seg halvparten. Sjølv under eit hopprenn går det til tider i surr no for tida. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Blir det noe hopping i det hele tatt i dag tro? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Sitter et kvarter unna Kollen, den tykke tåken som var tidligere i dag har i hvert fall lettet litt. Håper det blir enda bedre utover på dagen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser ut som det heldigvis er mindre tåke i Midtstubakken enn i Kollen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Herregud. Liten bakke og kvinnehopping. Da er det snakk om lange hopp altså. Hun første hoppet 69.5m og får 45 poeng. 57.5m. 52 m. 12 i karakter. :!: Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Heh.. 52 meter. Nesten 200 meter bak verdensrekorden til Evensen. Jeg er helt for kvinnehopping, men det er ikke akkurat veldig spennende å se på for å være ærlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er helt for kvinnehopping, men det er ikke akkurat veldig spennende å se på for å være ærlig. Joda, men juryen skal ha en god del av skylda i dag. Elendig avsats å hoppe fra. Og så er jo de fleste bare 15 år, så noen verdensrekord er vel litt for mye å forvente. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det blir som kvinnefotball. De må gjerne holde på, men jeg bryr meg ikke. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hahahaha, hopp for kvinner! Underholdning ass! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Latterlig at jentene får så lite fart. De vil jo ikke at de skal hoppe langt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Joda, men juryen skal ha en god del av skylda i dag. Elendig avsats å hoppe fra. Og så er jo de fleste bare 15 år, så noen verdensrekord er vel litt for mye å forvente. :!: Helt klart. Som Arne akkurat sa så er farta ALTFOR lav til å gjøre det mer interessant for publikum. (og hopperene for den saks skyld) Været skal vel ha sin del av skylda. Sist gang det var kvinnehopp i Liberec var det møkkavær da også. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/25/nyheter/vm/oslo_2011/15579683/ "For på t-banen hadde Ruters kommunikasjonssjef sørget for at Maria Haukaas Mittet med sangen «Glorious» kimte for fullt over høyttaleranlegget da statsministeren satte seg vel til rette." Stakkars, stakkars folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå