Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

"Ja dere, som vi alle vet er det jo faren til Jurij Tepes som styrer lyset".

"Her har vi Mario Innauer. Faren hans, Tony Innauer var jo en mester i sin tid"

"Hopper XXX hoppet XXX meter, ja og som vi alle vet var jo det som var bakkerekorden i 1979 satt i Oberstdorf".

Hvor mange ganger har jeg hørt disse mon tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hopper XXX hoppet XXX meter, ja og som vi alle vet var jo det som var bakkerekorden i 1979 satt i Oberstdorf".

Men du husker det, med andre ord har du lært noe som muligens en eller annen gang kan komme til nytte i en halvslapp pubquiz ;)

Bortsett fra de der bakkerekordene satt i random bakker i alle mulige årstall kanskje...

Lenke til kommentar

Men du husker det, med andre ord har du lært noe som muligens en eller annen gang kan komme til nytte i en halvslapp pubquiz ;)

Bortsett fra de der bakkerekordene satt i random bakker i alle mulige årstall kanskje...

Sa ikke at det var negativt, det er veldig sjarmerende.

Akkurat den med Tepes og Innauer er jo kjennetegnene til Arne. Sier jo det hver eneste gang de hopper.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg synes han har en ufortjent høy status som nettopp fotballkommentator.

I dei seinare år er han blitt for treig til å være fotballkommentator. Ting skjer så fort at han ikkje får med seg halvparten. Sjølv under eit hopprenn går det til tider i surr no for tida.

Lenke til kommentar

Jeg er helt for kvinnehopping, men det er ikke akkurat veldig spennende å se på for å være ærlig.

Joda, men juryen skal ha en god del av skylda i dag. Elendig avsats å hoppe fra. Og så er jo de fleste bare 15 år, så noen verdensrekord er vel litt for mye å forvente. :!:

Lenke til kommentar

Joda, men juryen skal ha en god del av skylda i dag. Elendig avsats å hoppe fra. Og så er jo de fleste bare 15 år, så noen verdensrekord er vel litt for mye å forvente. :!:

Helt klart. Som Arne akkurat sa så er farta ALTFOR lav til å gjøre det mer interessant for publikum. (og hopperene for den saks skyld)

Været skal vel ha sin del av skylda. Sist gang det var kvinnehopp i Liberec var det møkkavær da også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...