Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!:

Northug er gullkandidat i alt han stiller. Hattestad er storfavoritt i både sprinten og lagsprinten. Hopperne har i det siste vist at de kan slå til de også. Kombinertfolka er også kapable til gull, de kommer vel til å være favoritter på lagkonkurransen. Vi har noen hoppjenter i verdensklasse også, så det kan fort bli gull der. Ellers blir jeg overrasket om vi ikke tar stafetten på kvinnesiden, kan egentlig ikke se noen lag som kan tukte oss der.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hva "kvalifisering 5 /10 km individuell klassisk kvinner og menn" på Onsdag er for noe? Er det et renn alle utøverne må gjennom for å se om de er gode nok til å få være med på selve VM eller? (sånn at Philip Boyt-typer ikke får være med) Det er jo ikke akkurat noen "5/10km finale" noengang så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Har aldri likt streberen Pål Gordon Nilsen. Komisk når han ser i kamera og smånikker på hodet når sidekommentatoren (f.eks. Alsgaard) kommer med synspunkter. "Hører dere hva han sier? Dette er viktig! Dette er engasjerende! Nå må dere følge med!"

Det beste jeg har sett av han, var da han ble skjelt ut av Ståle Solbakken. Klassiker.

Men han er bedre enn FIS-intervjuer-dama da. Det skal han ha. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...