Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det som ødelegger all søkingen for Oslo er at utkantnazistene i Nord og vestlandet skal begynne å klage som faen over at de ikke får ha det. This is infact the truth. 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Takk til alle norske utøvere og arrangørene. Dette har vært ett fantastisk mesterskap, og hva er deiligere enn når Norge herjer i ? TUSEN TAKK! Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt... Kan det være fordi skiskytteranlegg og langrennanlegg normalt ikkje ligg ved kvarandre? VM på ski er i nordiske greiner, langrenn, kombinert og hopp. Sånn har det sikkert vore før skiskytinga kom, også har det aldri blitt slått saman. På ei anna side blir det då endå kjekkare med OL, der det meste av vinteridrett er samla. Endret 7. mars 2011 av Zeph Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt... Fordi det er forskjellige arrangører. Det er FIS som arrangerer det vi nettopp hadde i Oslo. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Litt OT til slutt: Hvorfor slår dem ikke ihop Ski VM og Skiskytter VM? Helt latterlig å ha dem avskilt... Kan det være fordi skiskytteranlegg og langrennanlegg normalt ikkje ligg ved kvarandre? VM på ski er i nordiske greiner, langrenn, kombinert og hopp. Sånn har det sikkert vore før skiskytinga kom, også har det aldri blitt slått saman. På ei anna side blir det då endå kjekkare med OL, der det meste av vinteridrett er samla. Til din informasjon så brukes Kollenløypa også i skiskyting. Blinkene står bak den tribunen jeg har merket av. De går altså ikke opp "hylla" men inn til skyting bak denne tribunen som ikke er der ellers. Grunnen til at skiskyting ikke innlemmes kan vel være som du sier: tradisjoner. Endret 7. mars 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er vel skiskytter-VM i Kollen neste år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Tror det er 2013. Nope. 2012: Ruhpolding 2013: Nove Mesto 2014: Sotsji 2015: Kontiolahti Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er snakk om VM i Kollen i 2017 nå. Flere ganger nå har det vært nesten sikkert at Kollen får VM før flere plutselig ombestemmer seg. Alle tror at det er VM i Kollen i 2013. Jeg gjorde det selv, noe som var en av grunnene til at jeg ikke dro til Kollen nå. Først da jeg kom opp til Bodø igjen fant jeg ut at det var fuckings Nove Mesto som hadde VM da. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Her er en sak for svenskene. Ikke bare Northug som er gris http://www.vg.no/sport/ski/vm/2011/artikkel.php?artid=10090959 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://www.tv2sporten.no/vintersport/vm/svensk-skiekspert-vm-burde-vaere-i-norge-hver-gang-3435475.html?sms_ss=facebook&at_xt=4d74f7e2a86a7fe2%2C0 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen som har noen fler linker til hva utenlandsk presse skriver om publikummet/medaljeseremoniene? Gjerne noen andre enn svenske. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er vel ikke så store avisoverskrifter ellers i verden, men sånt som det her er jo særdeles hyggelig lesning uansett - Som å gå på ski gjennom karnevalet i Rio Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spørsmål rundt ulovlige opptak av VM og hvor man finner disse er ikke ønsket. Ett innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå