Oreokjeks Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har fått med meg de fleste medaljeseremoniene, høydepunktet kom når Northug ble rørt til tårer under medaljeseremonien etter 30km med skibytte. Stikker ut i løypa for å se 5mila og få med meg siste rest av VM nå. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skal bli godt å få slutt på dette maset. Er det ikke også slik at det er mange artister i sentrum som drar folk? Mange vil se gratiskonsert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Foreldrene mine og min søster med familie drog over og fikk med seg masse VM. Me var invitert, men nytter ikke med en liten jente.... Neste gang Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Håper Northug vinner i dag og tar en "grisefet" avslutning foran Svenskene Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hadde vært fint med en piruett og baklengs salto Endret 6. mars 2011 av Goodall Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er ei bakside av alle desse medaljane me har fått. Nivået er for dårleg, spesielt på damesida. Nivået på dei beste er sikkert bra, men det er for få som er med å kjempe om gullet og pallen. Det er jo noko ein har sett heile sesongen, Bjørgen på første og Kowalczyk på andre eller tredje. Russland har falt tilbake både på herre- og damesida. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Russland har falt tilbake både på herre- og damesida. Visste det da jeg så hvor overlegne de var tidlig på sesongen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/04/sport/vm_i_holmenkollen/ski/duell/15687522/ Angående han feite "Kongen av VM" : Hva er dette for noe juks? Jeg skulle slått den feite fleskepølsa på dagen. For noe bløff og tull. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Petter og Tord Asle! <3<3<3 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Liker SVT. De viste medalje-statistikk istad. De hadde utelatt hopp og kombinert, så de lå foran Østerrike. Hah. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Da var hele eventyret slutt da... Men dette er jo pent å se på: 1. Norge 8 6 6 2. Østerrike 7 2 1 3. Sverige 2 2 1 4. Tyskland 1 4 3 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Litt trist at det er over ja. Men vi satser på at de klarer å få VM tilbake til tigerstaden om 10-20 år. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Flott dag i løypa med masse folk. Tok et bilde på vei tilbake fra Frognerseter: Gikk i 2km i skiløypa før det var plass til å ta på skiene, og de fleste tok vel egentlig T-banen opp til Frognerseter... 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 En helt fantastisk stemning ute i marka i dag, nesten aldri opplevd lignende! Nå må vi søke OL til Østlandet! 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 VM i Oslo er forsatt ikke over. Nå står Afterski på TV2 Nyhetskanalen med signering av gulljakken for tur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Nå må vi søke OL til Østlandet! Tenk hvor herlig det hadde vært med Oslo 2018. I stedet velger de tragisk nok Tromsø som søkerby, men det hele ender opp med at det ikke blir noen søknad. Snakk om bortkasta tid og penger. Håper på Oslo 2022 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå