Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/skivm/article4051263.ece

 

Når Justyna blir konfrontert av norske journalister om dette, avfeier hun det med at hun har dårlig engelsk. Du kan vel i det minste stå for det du sier? Evt bare svare på polsk å få en tolk til å oversette.

 

Faen ass, blir irritert på den kjerringa. Godt hun ikke får noen gull i Kollen i det minste.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Så utrolig glad jeg er for at jeg dro til OSLO og universitetsplassen i dag, hvertfall da jeg hørte at det i morra skulle sermonien være i kollen.

 

Super stemning og se damene og hoppgutta på nært hold var egentlig mere spesielt enn jeg hadde trudd gitt. Var der klokka 17 og allerede da var det bra med folk som hadde stilt seg opp, jeg vurderte å komme 1 time senere, hadde jeg gjort det kunne jeg like greit tatt første buss hjem igjen tror jeg.

 

Men det kosta meg dyrt for da jeg kom hjem ble det bestilt et canon 600D kamera, og stå i det folkehavet + se disse vakre damene og hele showet uten å ha et brukanes kamera, det var noe :wallbash: dritt

 

Slenger med de 2 bildene som nesten er brukanes

post-17356-0-31190700-1299366782_thumb.jpg

post-17356-0-54758300-1299366793_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

JAAAAAA....SAKEN ER BIFF, SAKEN ER KJØTTKAKER MED ERTESTUING I BRUN SAUS ! Dette verdensmesterskapet i ski på hjemmebane har vært heeeeelt fantastisk. Johaug, Bjørgen, Northug og begge stafettlagene har vært med og sanket til sammen 7 gull så langt i mesterskapet. Oj oj oj, for et fantastisk mesterskap. Det kan bli et gull til før mesterskapet er over på søndag. Unnskyld meg, nå tar jeg helt fullstendig av !! Vi har hatt store navn i skisporten. Jeg kan nevne Dæhlie, Ulvang, Wirkola, med mere. I andre idretter har norske utøvere vært med om å vinne store mesterskap og mange konkurranser internasjonalt. Jeg kan nevne Ole Einar Bjørndalen, Johann Olav Koss, Hjallis, Trine Hattestad, Grete Waits, Andreas Thorkildsen og for ikke å snakke om fotball og håndballjentene. Ja, jeg kan nevne flere idrettshelter Norge kan være stolte av. Norge har navn utenfor idretten vi kan være stolte av. Jeg kan nevne Roald Amundsen, Thor Heyerdal, Henrik Ibsen, Kong Olav, Kristin Halvorsen og Mullah Krekar. Ojsann, sa jeg Kristin Halvorsen og Mullah Krekar?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...