DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nordtømme dropper TV2. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hurra. Slipper å se en bloggerjævel som har ligget seg til stillingen uten noe kunnskap om sport. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sendes VM på NRK, TV2 eller begge delar? Dersom NRK sender det meste betyr det lite kva TV2 driv med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Regner da med at NRK sender det. Kan ikke helt se for meg at TV2 plutselig skal sende noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Gløersen har vel sikret seg VM-plass på sprinten nå. Hvem tar siste plass? Kjølstad, Pølsa eller Dahl? Håper på Pølsa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er 139.4% sikker på at Pølsa faller under sprinten i VM. Enten faller han i prologen, eller så kommer han hele veien til finalen og faller der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er 139.4% sikker på at Pølsa faller under sprinten i VM. Enten faller han i prologen, eller så kommer han hele veien til finalen og faller der. Pøh, aldri om det skjer. Han er på hjemmebane, det er der han har trent hele livet. Om han faller i VM så er det bare å legge skiene på hylla med en gang. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gjett hvem som har verdens mest deprimerende og styggeste sang på hjernen? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Flau over meg selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vær det, for nå har faen meg jeg fått den på hjernen og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjeppjager Glorius med litt tysk alpe-traktor ompa-musikk. DET ER JO TROSSALT KUN 1.5 DAGER TIL JEG DRAR TIL GARMISCH! http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU Jeg har vært i Tyskland og Østerrike minst 1 gang de siste 10 årene, og jeg har alltid på et tidspunkt hørt denne låten hvert jævla år. Minner Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Har hørt den 3-4 ganger helt siden den kom ut. Det er et kvarter av livet jeg aldri får tilbake, dessverre. Håper helt ærlig vi slipper å høre den under mesterskapet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg ninjaet deg, så nå ser det ut som om du snakker om Anton Aus Tirol, og jeg kan love deg at den er kulere og skaper mer stemning enn Glorious. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ...24. februar er så leeeeeeenge til... Noen som kan skru tiden fremover??? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Helst ikke, for jeg har en del fri på skolen fremover. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Romøren til VM! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Romøren tatt ut på laget i hopp. Litt rart spør du meg, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå