DJ_Dark Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er jo et herlig bilde det der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gamlingen begynner alltid å mimre når han ser de bildene. Det var tider det visst. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ja da er 15KM i gang. Hvem blir den som står øverst på pallen idag? Endret 1. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Holder en knapp på Eldar jeg og ... Selv om noe inni meg sier det motsatte Endret 1. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Holder en knapp på Eldar jeg og ... Selv om noe inni meg sier det motsatte Hva er det motsatte av Eldar? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi har visst en 15-km tråd.. Linky. Er kanskje like greit å holde det der. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Og det er ikke rart, 5-milen og 3-milen må gåes som fellesstart. den regnes vel først og fremst som skisportens kraftprøve og det ligger vel mest prestisje i rennet... På hvilken måte er ikke en kraftprøve å gå helt alene i skogen i 50km uten drahjelp av andre og det eneste du hører er andres tider? Det har jeg ikke sagt, men den sterkeste vinner i fellesstart. er ikke alle som er like gode til å gå på tider, der ligger veldig mye beregning bak. 5-milen må jo være fellesstart. Det er det som er det spesielle med 5-milen. Hvorfor i all verden så mange som ivrer etter intervallstart? Hvorfor ødelegge skisporten på den måten? Den ville dødd ut med mer enn 1/2 intervallstarter pr.mesterskap. dessuten så blir det vanskeligere å vinne med ett langt fellesstartløp. Endret 1. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Finnene har knallski i dag også, tror finnen tar det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Og det er ikke rart, 5-milen og 3-milen må gåes som fellesstart. den regnes vel først og fremst som skisportens kraftprøve og det ligger vel mest prestisje i rennet... På hvilken måte er ikke en kraftprøve å gå helt alene i skogen i 50km uten drahjelp av andre og det eneste du hører er andres tider? Det har jeg ikke sagt, men den sterkeste vinner i fellesstart. er ikke alle som er like gode til å gå på tider, der ligger veldig mye beregning bak. 5-milen må jo være fellesstart. Det er det som er det spesielle med 5-milen. Hvorfor i all verden så mange som ivrer etter intervallstart? Hvorfor ødelegge skisporten på den måten? Den ville dødd ut med mer enn 1/2 intervallstarter pr.renn. dessuten så blir det vanskeligere å vinne med ett langt fellesstartløp. Vent nå litt? Den sterkeste vinner? Du mener vel den som er best til å gå 49.5 km midt i feltet for så å spurte til mål? Og det at alle ikke er gode i intervallstart er jo det dummeste argumentet jeg har hørt blitt presentert syd for nordpolen faktisk."Alle er ikke like god til beregning?" Jaha? Det er jo det som er utfordringen! Alle er ikke så gode i sprint, derfor synes jeg det skal bli avskaffet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Det er ett stykke fra å ikke være så god i intervallstart til å avskaffe sprint fordi det er andre som er bedre i sprint. Og det er ikke gitt av ett renn avslutter sånn. Vil man vinne så må man jo legge opp en egen taktikk. Og da er det ikke 10 stykker som slår Northug i en spurt. Endret 1. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det har jeg ikke sagt, men den sterkeste vinner i fellesstart. Makan til svada har jeg ikke hørt på lenge. Intervallstart favoriserer utelukkende den sterkeste skiløperen, gitt at forholdene er jevne. Fellesstart favoriserer gode spurtere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Herregud. Du får jo ikke vist hvem som er sterkest når det er fellesstart. Mer hvem som er best til å henge/spurte. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) I fellesstart er det ikke alltid sikkert at det blir spurt. Det er opp til en selv. Noen er bedre til å gå på tider enn andre, så der er vi uenige... Endret 1. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Når det kommer til herrelangrenn blir det nesten alltid spurt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Alle fellesstarter blir avgjort i de siste 3-4 kilometerne om det ikke er spurt. Noe som tilsier at man må henge godt og spare krefter best i 47.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) DJ:Hva med det? Da burde antakeligvis flere prøvd å rykke...Det er og viktig å kjenne sine begrensninger. Endret 1. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er det som er det spesielle med 5-milen. Hahaha. Er det dette som kalles trolling? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå