Kaarerekanraadi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Går egentlig en utholdenhetsidrett som langrenn ut på å gli bak de andre og så sprinte de siste meterne? De fleste som er født før 1980-1985 vil si nei. Hovedsakelig fordi det var bedre og mer fornuftig sånn langrenn var før. Ingen andre enn nordmenn og svensker ser jo dette på TV uansett. For det må jo være misforstått underholdning dette handler om. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Går egentlig en utholdenhetsidrett som langrenn ut på å gli bak de andre og så sprinte de siste meterne? De fleste som er født før 1980-1985 vil si nei. Hovedsakelig fordi det var bedre og mer fornuftig sånn langrenn var før. Ingen andre enn nordmenn og svensker ser jo dette på TV uansett. For det må jo være misforstått underholdning dette handler om. Aslak Sira Myhre er vel den som har forsvart ditt synspunkt best i media den siste tiden. Sist under VM-sendingen for et par dager siden. Men som det kom frem der, er langrenn helt avhengig av seere i andre land enn Norge og Sverige for å få de nødvendige finansielle ressursene. Italienere har ikke noe forhold til noen annen konkurranseform enn fellesstart (jf. Ullvang). Personlig sier jeg ja takk begge deler. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Personlig sier jeg ja takk begge deler. Kunne ikke ha vært mer enig. Begge har sin sjarm. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja takk begge deler er definitivt min greie og. MEN, et fordømt individuelt renn i hele VM er for dårlig. Resten er jo kun fellesstart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skulle hatt flere individuellstarter ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jepp. Hadde ikke gjort noe om fem-mila var individuell, for eksempel. Er vel den mest tradisjonelle individuelle distansen. Men for all del, syns det er gøy med fellesstart der og jeg, så skal klare å kose meg da også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er liksom ikke så mye vits å se 49km køgåing for så en 1km med action. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 5mila blir 5km for min del, er ikke vits å se på en kø Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg synes fellesstarter er det mest spennende, når det kommer til langrenn er det lite som er mer moro enn å se en skikkelig sluttspurt med Northug som spurter ifra alle, men det kunne gjerne vært litt bedre fordelt, f.eks én individuell til. Femmila er et godt eksempel på distanse som fint kunne vært individuell. Men jeg må innrømme at jeg ikke bryr seg så veldig mye, og som større tilhenger av fellesstart enn individuell ville jeg skreket høyere dersom det var omvendt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fellestart femmil har vel vært i hele tre mesterskap på rad nå? På tide å bytte litt på... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Akkurat 5 mila vil jeg gjerne ha individuell, og helst klassisk. Resten ikke så farlig, en god blanding er best. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Haha. Noen som så på NRK1 nettopp? Var om hvordan de laget kaken til Bjørgen i dag, og mens han lagde kaken brukte de gullkorn og diverse klassiske kommentarer i bakgrunn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Glemmer aldri femmila i Nagano. Noe av det råeste. Men var ikke dramatikk der heller i hele løpet. Selv om det skjedde ting i store deler av løpet. Endret 28. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så den fin den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Såg den ja DJ. Moro. Endret 28. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nå liker jeg ikke Mikko og Klemetsen mer. Moan derimot! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Av alle lag, Liverpool? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eg tror Mikko er Nico's onde stebror. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ihvertfall et par kombinertløpere med fotballvett Har sett at bla. Ulvang har gått ut å sagt at han håper ikke Marit/Petter tar alle 6 medaljene for pga rekruteringen osv. Da har han tydeligvis ikke sett hopp. Makan til østerrisk dominanse i både hopp og kombinert. Er vel litt slik de andre nasjonene føler det spesielt innen kvinnelangrenn. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skal Northug gå i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå