Latias Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Hun gråter sikkert over åpningen av Kollen-bakken fortsatt. Karma om hun ikke blir tatt ut. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Latias, jeg bor hos deg om jeg tar turen bort. Vi kan ha Pokemon-lan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Latias, jeg bor hos deg om jeg tar turen bort. Vi kan ha Pokemon-lan. Pokemon har jeg ikke spilt på flere år, men du kan gjerne komme og ta i bruk gjesterommet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg og et par kompiser vurderer å reise bort. Bor i Bergen, og med ikka så alt for mange kontakter i Oslo er det vanskelig å bestemme seg for å bare reise bort. Økonomien er ikke den beste heller.. ^^ Med andre ord: Håper du har jævlig svært gjesterom. Endret 27. januar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hihihi. Pass deg Tosh! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Hihihi. Pass deg Tosh! Slapp av. Jeg biter ikke. NM-sprint i dag. Hattestad har friplass som regjerende mester i VM, mens Petter har fått startsignal uten å måtte kvalifisere seg. Resten av kandidatene er: Øystein Pettersen: Har den nest beste plasseringen av norske herreløpere på skøytesprint internasjonalt denne sesongen (3. plass i Düsseldorf 4. desember 2010). Var med på å sikre OL-gull på lagsprint med Petter Northug i OL i 2010. Eirik Brandsdal: Vant klassisksprinten i Otepää forrige helg med en kraftfull stakeprestasjon. Har bare en 29. plass (Düsseldorf), 12. plass (Davos) og 26. plass (Liberec) i VM-øvelsen skøytesprint i verdenscupen inneværende sesong, men har vist meget stigende formkurve. Johan Kjølstad: Har en 7. plass som beste plassering internasjonalt i skøytesprint denne sesongen. Den plasseringen oppnådde han i Liberec for en drøy uke siden. Har også en fordel av at han kan brukes i en klassisk lagsprint, noe han beviste da han sammen med Ola Vigen Hattestad gikk inn til seier i verdenscuprennet i Liberec nylig. Er også regjerende mester, sammen med Hattestad, på lagsprint. Anders Gløersen: Har 11. og 18. plass fra to skøytesprinter denne sesongen. Vant også prøve-VM i Holmenkollen i fjor, og har et langt høyere potensial enn han har fått vist så langt denne sesongen. John Kristian Dahl: Åpnet sesongen med å vinne sprinten i nasjonal åpning på Beitostølen, i et finaleheat der alle de seks norske landslagssprinterne var representert. 7. plass i Düsseldorf (4. desember 2010) som beste verdenscupresultat på VM-distansen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Brandsdal tok seieren, og har vel mer eller mindre sikret seg plassen på laget. Gløersen og Kjølstad på pallen, de to ligger foreløpig an til å ta de to siste plassene i VM. Det begynner å spøke for Pølsa, for det var vel ikke særlig ideelt å ryke i kvartfinalen. Litt synd at Oslo-løperne Pølsa Pettersen og Astrid U. Jacobsen sliter før mesterskapet. Hadde jo vært gøy om noen av gullene ble vunnet av Oslo-folk. Endret 28. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 VM-troppen Herrer: Petter Northug Ola Vigen Hattestad Eldar Rønning Martin Johnsrud Sundby Tord Asle Gjerdalen Sjur Røthe Emil Hegle Svendsen Eirik Brandsdal * Sprinter * Sprinter * Det er Anders Gløersen, Johan Kjølstad, Øystein Pettersen og John Kristian Dahl som kjemper om disse to plassene. Reserve: Petter Eliassen Kvinner: Marit Bjørgen Therese Johaug Vibeke Skofterud Kristin Størmer Steira Astrid Uhrenholdt Jacobsen Maiken Caspersen Falla Celine Brun-Lie Marthe Kristoffersen Ikke særlig overraskende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Gleder meg til den siste og avgjørende sprinten før VM. Setter en knapp på Kjølstad og Oslo-gutten Pølsa. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skal ned på avsluttningshelgen! 3. til 6. Mars! Høydepunktet blir uten tvil 5 mila, der Northug skal pawne resten av gjengen Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Petter Northugs kjæreste Rachel Nordtømme (21) blir reporter for TV 2 under ski-VM i Holmenkollen. http://www.vg.no/sport/ski/vm/2011/artikkel.php?artid=10013893 Ingen protest frå meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dårlig bilde? Ser ut som hun har fått inngrep i fjeset 18 ganger minst. Hvorfor skal kjendiser få bli reportere fremfor journalister? Latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja til DJ og Rachel som stuntreportere under VM! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hæhæhæææ! Hadde vært artig å løpe rundt der. Hadde dog heller jobbet for NRK. Mer tid da. Men seriøst. Skal vi fikse et meeting en av de første dagene? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er med om jeg kan sove hos noen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg sliter med det. Hadde funket ellers, men hele huset er fullt. Har blitt slengt ut av rommet mitt og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvem er der helga 25. til 27.februar? Most likely Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er den helga jeg trolig er der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå