GLN Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ingen som har sagt at Northug er større enn Dæhlie. Han sier jo selv at han aldri vil bli det heller. Nå har det seg slik at intervallstart var mye mer normalt før, derfor var Dæhlie bedre på det. Nå blir fellesstart mer og mer normalt, og da er det ikke rart man blir bedre på det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Flott for deg Kåre. For meg, og mange med meg, har Northug allerede kommet ut av den skyggen. Og han har fremdeles ~ 10 år igjen på toppnivå. morsomt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Det sier strengt tatt veldig lite når Dæhlie er verdenshistoriens mestvinnende vinterolympier, så ikke ta det som en fornærmelse, Sagberg. Alle står i skyggen av Dæhlie. Bjørndalen er forøvrig den som er nærmest, med to gull mindre. Endret 27. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Northug har forsatt mange, mange år igjen til å nå den ultimate toppen. Det er ikke sammenligningsgrunnlag å sammenligne Northugs korte karriere mot Dæhlie's karriere. De kan kanskje bli like store når Northug er ferdig som toppidrettutøver, men det er forsatt lenge igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hegle Svendsen sendes til Sibir i morgen. Han skal ikke gå stafetten i Kollen. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Håper og tror Sjur får plassen på laget, Gjerdalen er for avhengig av å ha noen å henge på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Blir nok Eldar - Martin - Sjur - Petter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Å så eg håper på eldar på 15 klassisk! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Enig. Med det Sjur viste idag så viser det at han kan trøkke alene. Tord Asle er en mester å henge i rygg, men er langt fra like god som Sjur alene, eller å gå ifra. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Herregud. Nå syter Hagle for at han ikke ble tatt ut til staffet laget, og går ut å sier at han er bedre enn de andre. Han burde bare vært takknemlig at han i det hele tatt ble vurdert, da han ikke er en del av langrennslandslaget i utgangspunktet. Han har sitt eget VM å fokusere på. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Northug gråt etter målgang(video): http://www.nrk.no/sport/meisterskap/ski-vm-2011/nyheter/1.7526423 Endret 27. februar 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Tårevått i øyekroken til Petter nå gitt. Rørende og se på. Endret 27. februar 2011 av Gurglemuffin 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Northug griner, og jeg griner med han. Stort øyeblikk! 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Haha noen som ser på NRK nå? Virker som litt av en type han skieksperten Thor :!: Endret 27. februar 2011 av Pilkern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Northug griner, og jeg griner med han. Stort øyeblikk! Jeg grein når Aksel tok gull i superkombi. Alle andre FIS-folka på hotellet så jævlig rart på meg og lurte på hva slags raring jeg var, men Aksel han var en likandes kar og kom bort og takket for støtten. Han sa han så oss (vi var kun 2 stk) når han kjørte i mål. Faen meg stort ass. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor har de filmet fra galehuset på NRK? Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Herregud. Nå syter Hagle for at han ikke ble tatt ut til staffet laget, og går ut å sier at han er bedre enn de andre. Han burde bare vært takknemlig at han i det hele tatt ble vurdert, da han ikke er en del av langrennslandslaget i utgangspunktet. Han har sitt eget VM å fokusere på. Syter? Står faktisk respekt av å ha tro på seg sjøl og vise at man har bein i nesa, takk og lov for at det finnes slike, det er det som kan skille vinnere fra tapere. Janteloven deluxe! Hvorfor skulle han være takknemlig for å bli vurdert? Det viser vel heller hvor dårlig nivået er bak Northug, og det skulle ikke forundre meg om han hadde gjort det bedre enn mange av de andre norske. Har vel ikke en dritt å si hvilken idrettsgren man hører til så lenge man presterere bedre enn såkalte spesialister i andre grener. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 De ubrukelige sportsjournalistene vræler og hoier og irriterer vettet av meg. Jeg slår de rett ned om jeg ser de i virkeligheten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Artig å lese hva svensker skriver: "Vad heter han? Jo SNYLTHUG!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå