Lord Britishface Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hmmmm... Må ha misforstått eg da. Du sier at Justyna har et godt poeng. Stemmer det så langt? Blir det da feil av meg å tro at du er enig med Justyna sitt gode poeng? Oppsummert: Justyna sier Marit jukser når hun bruker astmamedisinen. Dette synest du er et godt poeng. Du er enig med Justyna at Marit jukser? Det er ikke så vanskelig å komme til den formening om at du mener at Marits bruk av astmamedisinen er juks. Herre fred, du gjør nærmest sport av å lyve om hva folk sier. Så vidt jeg vet sa hun aldri at Bjørgen jukset. Artiklene jeg kan finne om saken sier at hun uttalte at det gir Bjørgen en fordel. Stor forskjell. Og det er på ingen måte rart at hun trodde/tror det, siden det er astmamedisiner som har stått på dopinglista helt til i år, og den potensielt konkluderende studien om effekten av astmamedisin på friske utøver først ble utgitt sent i fjor. Og jeg vedder på at du ikke visste om noen av delene, men fortsatt har vært skråsikker i din sak lenge. Hva ble det til her forøvrig? Mener du fremdeles at Justyna ikke klager og ikke minst anklager Johaug for å være usportslig? Giddet ikke lese gjennom tråden for å lese det du svarte Hvis det er som du sier mener hun det har vært litt skittent spill på gang, noe jeg godt kan forstå om hun opplevde at hun ble sperret. Om det faktisk er tilfellet vet jeg ikke; selv la ikke merke til noe da jeg så det på direkten, men om hun faktisk ble sperret er det da ingenting galt i å si at ikke er fair play. Endret 26. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) hun uttalte at det gir Bjørgen en fordel. Stor forskjell. Og det blir feil. Det blir som å si at idrettsfolk som bruker linser har en fordel. Kowalczyk har forøvrig også sagt følgenede: "- Jeg forbereder meg i løypene og ikke på apoteket." Endret 26. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Og det blir feil. Det blir som å si at idrettsfolk som bruker linser har en fordel. Og hvor lenge har du visst det? Det er som sagt svært nylig man har fått bekreftet av astmamedisin ikke gir en fordel, og uttalelsen til Kowalczyk er et år gammel. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har store forventninger til morgendagen! Synes ikke Cologna viste like overbevisende form som han gjorde i Tour de Ski, så dette lover bra med tanke på Northugen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Og det blir feil. Det blir som å si at idrettsfolk som bruker linser har en fordel. Og hvor lenge har du visst det? Det er som sagt svært nylig man har fått bekreftet av astmamedisin ikke gir en fordel, og uttalelsen til Kowalczyk er et år gammel. Dette har en samlet ekspertise på astma verden rundt sagt i mange mange år. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sett at Therese Johaug presterer å kappe av seg armen på hjemmegården. Så får hun den sydd på igjen. Er det juks? Bare dersom de gjør det i sann RoboCop-stil! Jeg var forresten i Kollen for ett år siden i forbindelse med prøve-VM. Da fikk jeg følelsen at hele arrangementet var bare slengt sammen i hui og hast for å kunne gjennomføre øvelsene. Jeg hadde trodd at de kom til å gjøre ting skikkelig når det ble alvor i VM, men av det jeg har sett så langt har det faen ikke løftet en jævla finger. Amatøropplegg! Direkte pinlig! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Fra og med i morgen blir det satt opp flere ruter til Kollen samt 6 i steden for 4 vogner i togsettene. De hadde rett og slett ikke forventet så mange folk. Noe som egentlig er latterlig teit. Dette er feil. Det er en person som hadde bestilt for få vognsett pluss ett(tror det var kun ett hvertfall) som brøt sammen, noe det ble opplyst om gjenntatte ganger på morgenen inntil kaoset var et faktum. Hoder VIL rulle, det har blitt eksplisitt lovet etter "en storm av klager" fra ansatte alene i løpet av den herlige dagen:) Skulle virkelig likt å visst hvor mange klager som har kommet utenfra Endret 26. februar 2011 av Vizla Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Snakket med pappa i går om dette (de var der) og hadde ingen problemer. Det de sa var problemet var ikke bare Ruter, men også veien opp til Kollen. I steden for å ta litt av den brede veien som nesten ikke brukes opp der har de presset sammen to gjerder på hver sin side der og folk blir presset sammen inni her på vei opp. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Huff så lei jeg er av all gnålingen om Petter Northug. Det tyder på at det er en selvfølge at han vinner. Alle NRK's kommentatorer rævslikker Northug. -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Et par fine jenter på kameraet der gitt. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Huff så lei jeg er av all gnålingen om Petter Northug. Det tyder på at det er en selvfølge at han vinner. Alle NRK's kommentatorer rævslikker Northug. -.- Nå er Northug den eneste av nordmenna som har mulighet på medalje i dag, og det er jo tross alt medaljer det handler om i VM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 NORGE 3-1 SVERIGE Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Haha, fuck Sverige! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er alt fellesstart og møljegåing? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er alt fellesstart og møljegåing? Nei. I morra har du 10km individuell for kvinner og på tirsdag 15km individuell for menn, begge klassisk stil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Er alt fellesstart og møljegåing? Nope, de har et klassisk individuelt renn også. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 "Her har vi medaljeoversikten" "Oi, oioioi" Overraskende at Norge ledet ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Haha. Fikk med meg den jeg og. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Ruter-folka skal ødelegge gullgleden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Oi, en fornuftig svenske i studio faktisk. Visste ikke at de fantes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå