Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper denne tispa finner samme type hull som Majdic fant i fjor. Og blir værende der! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Enig med malingspannet over her! Trenger virkelig ikke slike dopere i sporten! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Håper denne tispa finner samme type hull som Majdic fant i fjor. Og blir værende der! Snart regner jeg med at Ideal kommer og hater Johaug pga. at hun blokkerte. Eller gjelder denne hatingen bare nordmenn som blir blokkert? Endret 26. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kun nordmenn som blir blokkert. Helt greit når vi gjør det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gjorde Johaug dette da? La ikke merke til denne blokkeringa? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tenkte faktisk over det underveis, men så mer ut som at Johaug ikke hadde krefter til å følge, og at det var trangt.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Johaug har ikke krav på seg om å gå til side om hun slipper teten. Justyna skal gå forbi selv. Er det ikke plass så er det genialt taktisk av Marit å stikke akkurat der. Går Johaug derimot og svinger foran Justyna når hun prøver å gå til siden så er saken en annen. Da blir det som når Petter gikk slalom i WC. Det blir bare patetisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Strømmen går hele tiden på/rundt stadion. Ruter driter seg ut som vanlig med utrolig mange forsinkelser. Forholdene er elendige. Ikke akkurat den beste lørdagen teknisk sett for Kollen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Køkaoset er en skandale. I DDR fungerte kollektivtrafikken, men i Norge klarer vi det ikke. De har planlagt siden 2007 og likevel skjer dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 I DDR ble man skutt om man var årsaken til noe som helst form for kluss. Køkaoset ordner seg nok. De må jo ha blitt tatt fullstendig på senga. Skal ikke skje. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skjønner dem godt jeg. Forventet ikke at det norske folk skulle få ræva i gir og komme seg opp dit! Nå glemte jo både jeg og ruter at alle arbeidere/polakker i Norge skulle opp og heie på Malysz i dag. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ruter og T-banen har tatt det dårligste fra kommunismen og kapitalismen, og satt det sammen til en pakke. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 I DDR ble man skutt om man var årsaken til noe som helst form for kluss. Køkaoset ordner seg nok. De må jo ha blitt tatt fullstendig på senga. Skal ikke skje. Newsflash, det kjem sikkert tusenvis av tilskodere frå Oslo for å sjå på VM, mange vil ta tog. Kva med å setje opp eit par ekstraturer for å få med alle? Molboland! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper denne tispa finner samme type hull som Majdic fant i fjor. Og blir værende der! Hva er egentlig problemet? Hun sier ikke at Johaug gjorde noe galt, hun bare forklarer hvordan hun opplevde løpet. Det er jo mer fremmedhat i disse VM-trådene enn på Stormfront. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Din blog? Utrolig dårlig. Verken morsom eller bra skrevet. Talentløst. Det var da voldsomt Men må regne med negative kommentarer også, det følger med! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fra og med i morgen blir det satt opp flere ruter til Kollen samt 6 i steden for 4 vogner i togsettene. De hadde rett og slett ikke forventet så mange folk. Noe som egentlig er latterlig teit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Din blog? Utrolig dårlig. Verken morsom eller bra skrevet. Talentløst. Det var da voldsomt Men må regne med negative kommentarer også, det følger med! Håper denne tispa finner samme type hull som Majdic fant i fjor. Og blir værende der! Hva er egentlig problemet? Hun sier ikke at Johaug gjorde noe galt, hun bare forklarer hvordan hun opplevde løpet. Det er jo mer fremmedhat i disse VM-trådene enn på Stormfront. Fremmedhat? Tøft ord. Hun klager og syter på alt mulig. Astmamedisinen til Marit f.eks. Hun sier ikke at hun gjør noe galt, men antyder i ganske klare ordelag at hun synest Marit har en fordel. akkurat samme gnålet i dag også. Hun påpeker at hun blir blokkert, noe som faktisk ikke er lov. Så hun sutrer. Og eg sa eg ikke fikk med meg noe blokkeringer, bortsett fra at Johaug går i front foran Justyna. Hun har ingen krav på seg til å hoppe ut av løypa bare fordi Justyna føler for at hun gjør det. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kowalczyk har jo vært tatt i doping. Hun kan bare holde snavla. Jeg ser utfallene hennes som et resultat av at hun er skuffet over at hun ikke klarte å konkurrere med Bjørgen, og måtte nøye seg med å bare såvidt klare å konkurrere med Johaug. Med litt mer flaks hadde hun ikke klart å matche Johaug heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hun klager og syter på alt mulig. Astmamedisinen til Marit f.eks. Hun sier ikke at hun gjør noe galt, men antyder i ganske klare ordelag at hun synest Marit har en fordel. akkurat samme gnålet i dag også. Hun påpeker at hun blir blokkert, noe som faktisk ikke er lov. Så hun sutrer. Og eg sa eg ikke fikk med meg noe blokkeringer, bortsett fra at Johaug går i front foran Justyna. Hun har ingen krav på seg til å hoppe ut av løypa bare fordi Justyna føler for at hun gjør det. I tillegg uttaler ho i samme intervju at dei hadde sannsynlegvis gjort det samme om det var to polske mot ei norsk. Kva er poenget med å klage på andre når du ville gjort det samme sjølv? Ta nederlaget som ein mann! For øvrig gjorde Johaug eit kjempeløp i dag. Endret 26. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hun har jo bart og ser jo ut som en mann, så hvorfor tar hun ikke tapet som en mann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå