Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Johaug har ikke krav på seg om å gå til side om hun slipper teten. Justyna skal gå forbi selv. Er det ikke plass så er det genialt taktisk av Marit å stikke akkurat der.

Går Johaug derimot og svinger foran Justyna når hun prøver å gå til siden så er saken en annen. Da blir det som når Petter gikk slalom i WC. Det blir bare patetisk.

Lenke til kommentar

I DDR ble man skutt om man var årsaken til noe som helst form for kluss.

Køkaoset ordner seg nok. De må jo ha blitt tatt fullstendig på senga. Skal ikke skje.

Newsflash, det kjem sikkert tusenvis av tilskodere frå Oslo for å sjå på VM, mange vil ta tog. Kva med å setje opp eit par ekstraturer for å få med alle? Molboland!

Lenke til kommentar

Din blog? Utrolig dårlig. Verken morsom eller bra skrevet.

Talentløst.

Det var da voldsomt :p Men må regne med negative kommentarer også, det følger med!

:thumbup:

Hva er egentlig problemet? Hun sier ikke at Johaug gjorde noe galt, hun bare forklarer hvordan hun opplevde løpet. Det er jo mer fremmedhat i disse VM-trådene enn på Stormfront.

Fremmedhat? Tøft ord.

Hun klager og syter på alt mulig. Astmamedisinen til Marit f.eks. Hun sier ikke at hun gjør noe galt, men antyder i ganske klare ordelag at hun synest Marit har en fordel.

akkurat samme gnålet i dag også. Hun påpeker at hun blir blokkert, noe som faktisk ikke er lov. Så hun sutrer. Og eg sa eg ikke fikk med meg noe blokkeringer, bortsett fra at Johaug går i front foran Justyna. Hun har ingen krav på seg til å hoppe ut av løypa bare fordi Justyna føler for at hun gjør det.

Lenke til kommentar

Kowalczyk har jo vært tatt i doping. Hun kan bare holde snavla.

Jeg ser utfallene hennes som et resultat av at hun er skuffet over at hun ikke klarte å konkurrere med Bjørgen, og måtte nøye seg med å bare såvidt klare å konkurrere med Johaug. Med litt mer flaks hadde hun ikke klart å matche Johaug heller.

Lenke til kommentar

Hun klager og syter på alt mulig. Astmamedisinen til Marit f.eks. Hun sier ikke at hun gjør noe galt, men antyder i ganske klare ordelag at hun synest Marit har en fordel.

akkurat samme gnålet i dag også. Hun påpeker at hun blir blokkert, noe som faktisk ikke er lov. Så hun sutrer. Og eg sa eg ikke fikk med meg noe blokkeringer, bortsett fra at Johaug går i front foran Justyna. Hun har ingen krav på seg til å hoppe ut av løypa bare fordi Justyna føler for at hun gjør det.

I tillegg uttaler ho i samme intervju at dei hadde sannsynlegvis gjort det samme om det var to polske mot ei norsk. Kva er poenget med å klage på andre når du ville gjort det samme sjølv? Ta nederlaget som ein mann!

For øvrig gjorde Johaug eit kjempeløp i dag.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...