Gå til innhold

Ski VM 2011 Oslo - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det folk glemmer er at Justyna Kowalczyk også gikk "tour the ski" noe ikke Bjørgen gjorde. Hadde Kowalczyk også skippet "tour the ski" hadde hun nok kunnet utfordre Bjørgen enda mere tror jeg.

Fatter ikke hvorfor mange klager på at Bjørgen skal få lov å gå 100% De andre går jo 100% Og Kowalczyk som har gått alt som er av renn og alikevel er en skygge av Bjørgen sier jo bare litt. Så hvis Bjørgen er dopa så må hvertfall Kowalczyk være det også.

Og leger og ekseperter sier jo at om så alle skulle begynt å bruke denne medesinen til Bjørgen ville det ikke hatt noe å si, da den funker på de som har ASTMA og gjør ikke en skvett for de som IKKE har.

Skal man ikke la astmatikere få lov til å gå renn? Har astma selv...fikk jo ikke akkurat noe strålende karaktere i gym da jeg lå langt bak andre p.g.a astmaen min, selv medesin tok det ikke lang tid før jeg slet med pusten.

Medesinen til Bjørgen gjør ikke alene at hun er en vinner. Hun må trene like hardt og gjøre alt som de andre i forhold til trening o.s.v. Hvis medesinen hadde gjort jobben, da skulle jeg gått VM jeg også å vunnet LETT :D Nei så enkelt er det nok ikke

Lenke til kommentar

Det folk glemmer er at Justyna Kowalczyk også gikk "tour the ski" noe ikke Bjørgen gjorde. Hadde Kowalczyk også skippet "tour the ski" hadde hun nok kunnet utfordre Bjørgen enda mere tror jeg.

Ikke sjangs i havet! Polakken sitt mål for sesongen er også VM. Hun har lagt opp alt for å gjøre det best mulig nå. Det vil si at hadde hun trodd det hadde funket bedre uten Tour de Ski, hadde hun droppet det.

Polakken kan dope seg så mye hun vil, ekte trøndersk power kommer hun aldri til å slå!

Lenke til kommentar

Tre konkurranser til? Storbakke, lagkonkurranse og hva?

hint hint

to lagkonkurranser, liten og stor bakke

Takktakk. Da jeg sjekket tv-guiden for et par dager presterte jeg å komme frem til at det kun skulle være en eneste kombinertkonkurranse, så jeg tror jeg bør sjekke synet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...