oleHgodo Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så, etter å ha flyttet pcen på andre siden av veggen, dvs inn på et uisolert loft ligger nå temperaturene morsomt lavt for tiden. Derfor leker jeg litt med tanken på å se hvor langt jeg greier å presse den stakkars i5'en. Hvordan jeg kjører den nå vises på bildene. Bruker en H70 kjøler og et P7P55D-E hovedkort. Ved full load (Prime) stiger temp til 55c +- noen grader. Viftene står fortsat på laveste nivå, så der er enda mere å hente Kom med tips til forbedringer! Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spennende har helt likt HK men jeg har "bare" en i5 750. Tenker på vannavkjøling så er litt spennende å se hva jeg kan få den ned til. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvordan får du QPI'en så lav? Når jeg setter bckl til 170 og multi til 20 og får en klokk på 3,4ghz er QPIen på 5ghz+, mens jeg ser andre som har den helt nede på under 4. Tror kanskje det er den som gjør at jeg treffer veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå