InToRv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hvilket program trenger jeg? Google hjalp ikke så mye.. Endret 26. januar 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvilket program trenger jeg? Google hjalp ikke så mye.. Fulgte det ikke med programvare sammen med tlf? Og kabler..om den ikke har Bluetooth...tlf og PC:-) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Har koblet til mobilen med kabler som fulgte med, og den kommer opp på Min Datamaskin, men den vil ikke koble seg til LG Suite, og jeg aner ikke hvorfor? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hadde samme problemet. Du trenger usbdriverene. Den aller enkleste måten er å ta ut minnekortet å sette det i en minnekortleser, for alle filene du trenger ligger der. Ellers så er kan du bruke linken under å legge inn "støtteverktøyet LG Mobile". Et eller annet sted i prosessen kan du trykke "legg inn usbdrivere" Støtteverktøyet LG Mobile Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det har jeg gjort Hetrixc, og uansett om jeg velger USB lagring eller ikke, så finner ikke LG suite, eller LG update mobilen =/ Med USB lagring aktivert, så får jeg opp mobilen som en egen hardisk, men hvordan får jeg da installert apps? Endret 26. januar 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Aha, sorry, jeg leste litt feil jeg Den enkleste måten å overføre musikk,video og bilder er bare å lage en mappe på telefonen og så legge feks alle musikkfilene inn der. På min fant den alt jeg la over med en gang, både bilder, video og musikk. Det eneste jeg har sliti med er å få albumbilder til å vises, men etter hva jeg har forstått er det litt "hit and miss" med android. Evt så kan du bruke feks mediaplayer; det funker i alle fall med min P500 Den enkleste måten å innstallere apps er ved å bruke Markedet som allerede er lagt inn på telefonen. Det er sjeldent man har noe stort behov for ikke gå via det, og det kan jeg i så fall heller ikke hjelpe med. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Takk for svar. Fant ut at det å bruke Droid Explorer var det enkleste. har ikke WLAN her jeg sitter nå ser du, så derfor ble det litt kronglete når jeg vil leke med min nye telefon. Men Droid Explorer pusher AKP programmer over på mobilen og instalerer de på under 10s. Fant også denne, om det var det du slet med: http://maketecheasier.com/add-custom-alarm-ringtone-in-android/2010/01/08 < URL sier det meste. Endret 26. januar 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå