fantaorange50ore Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 heii:) er en 16 år gammel gutt, som har fått tilbud om å begynne på folkehøgskole. Det jeg lurer på er, de andre som går der har gått siden sommerferien, alderen på de er: ei på 16, ei på 17 og de andre 18/19. Vill det da være noen vits for meg å begynne? er ganske sjenert også. til slutt er; er det noen som vet hvor mye jeg får av lånekassen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skal du begynne der nå? Lånekassen har finfin informasjon på hjemmesiden sin:) Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 har fått tilbud, om å begynne der nå, ja. Men er jo litt usikker, på grunn av alderen min, når de andre har gått der i ett halvt år nå. Det var kun ei på alderen min. resten var 1-4 år gammlere, enn meg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ville ikke begynt der midt i året, slike grupper har en tendens til å bli sterkt sammensveiset. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 enig, FHS er nok en god opplevelse å ha med seg men vanskelig å komme seg inn i en vennejeng i midten av et år kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Trodde at man måtte være 18 for å begynne på folkehøgskole, men det er mulig det varierer fra folkehøgskole til folkehøgskole. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 er noen folkehøgskoler som har 16 års grense ja. men hvorfor skal du begynne på folkehøgskole nå? har du ikke videregående skole å gjøre ferdig? og ja, enig med det som er skrevet, skal du begynne på folkehøgskole bør du begynne fra starten av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå