Cuneax Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Razer gir ut liten høyttalerpakke som avgir lyd i alle retninger og kan forflyttes på en enkel måte. Les mer Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Et produkt jeg ikke kan se for meg trenges av mange. Eneste er kanskje og ha på stranden, eller ute i hagen på sommeren. Det er antakeligvis ikke mye futt i det heller. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 bærbare høyttalere er veldig greit når man tar med seg laptopen til hytta eller på ferie. Er få laptoper som gir bra lyd. Selv kjøpte jeg noen Logitech høyttalere som bruker usb for strøm, geniale greier. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er vel greit med litt ok musikk på forchen på hotellrommet når en tar en helgetur ;-) Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kan ikke Razer komme med et anstendig TRÅDLØST gamer tastatur snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg