tropefisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg brant en cd på macen i dag, med bilder i .jpg og .psd-format. Når jeg putter cden i pc'n er cden tom, selv om jeg sjekket at de var der på macen. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 var det fap'e bilder? prøv og se om du faktisk brente cd'n vist du har brent noe på den så skall det komme opp på pc'n. vist alt slår feil så er en usb pinne svaret! Lenke til kommentar
tropefisk Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Nei det var nok ikke det. Jeg sjekka at cd'n faktisk ble brent, brukte den på en annen mac rett etterpå. Får håpe bildene fortsatt ligger på skolen, hvis ikke er jeg rimelig screwed.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sikkert brennerprogrammet på mac'en som har brent i et eller annet obskurt Apple-format ingen andre maskiner kan lese av. Min første tanke var at du bare har gjort en "test burn", altså ikke fysisk brent CD'n, men når du sier det virker på en annen Mac, er vel det eneste svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå