andreas__891 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Eg er fortiden 21 år gammel, studere hardt og er sammen med en dame. Nå i det siste har hun begynt å mase fælt om en kid, men eg har et lite problem der. Eg er brutalt ærlig når det kommer til det steget og har blankt sagt nei og nå babler hun om at eg aldri vil noe hun vil osv. Masse herk egentlig. Hva skal eg gjøre? Skal eg bøye av SELV om eg overhode ikke er klar til et sånt ansvar eller bøye av for mine krav?? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Enten så respekterer hun at du ikke er klar for barn, hus, bil, hund og hele den reglen, eller så gjør du det slutt, og heller finner deg en du kan nyte livet sammen med først før dere slås til ro. Du må aldri finne på å få barn med henne hvis du ikke er klar! Endret 26. januar 2011 av Frk. Snasen 7 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så du skal liksom føye deg til å få en unge som du selv ikke er klar for? Nei! Du skal ikke bøye deg til maset fra dama de. Det at hun aldri får viljen sin teller ikke i et slikt tilfelle som en unge. Synes jeg hvertfall. Stå på ditt å si at dette er noe du føler for å vente med og du er hvertfall ikke klar for det nå. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Pass på kondomane dine. "Plutseleg" er det hol i samtlege. 5 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 takker for svar! skal være sta som en hest og stå på mine krav! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Synes kvinnfolket ditt ikke er moden for en unge når hun mildt sagt prøver å grine seg til en. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Pass på kondomane dine. "Plutseleg" er det hol i samtlege. Hadde en skummel dame i klassen i 3dje, som plutselig "glemte" å ta p-piller, fordi hun følte forholdet ikke gikk så bra, da er det jo selvsagt et sjakktrekk å få et barn inne i bildet. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Når man er 21 år gammel er man oftest ikke klar for barn. Det er en grunn til at de fleste i Norge venter til de er ca 30. Dessuten stiller jeg meg tvilende til om dette er dama du kommer til å ha resten av livet. Hvor lurt er det å gi etter for denne sutre-dama? Enn hvis dere får barn, og et år senere er hun lei av at "du aldri gjør noe hun vil" og går fra deg? Da sitter du der og betaler for en unge du kanskje aldri får se, og hele tiden prater hun drit om deg til ungen og snur ungen mot deg, slik at når du annenhver helg får lov til å se barnet så er ungen bare sur og jævlig fordi mor har "programmert" henne til å hate deg. Livet er brutalt og hardt, du skal være jævlig sikker før du får en unge med ei dame. For å være helt ærlig foreslår jeg bare at du dumper dette kreket og finner deg en annen dame som er litt mer voksen i hodet, hun høres ekstremt vanskelig og umoden ut. Dersom du allere har en unge fra før kan det også bli vanskeligere for deg å finne i ny dame. Tenk på det da. Hun lurer deg til å få en unge, drar fra deg, og etterpå velger masse damer å la være å ta sjansen på deg fordi du har en unge fra før. Dette her kan potensielt ødelegge livet ditt. OG: SOM HAN ANDRE SA! HUN KAN FINNE PÅ Å "GLEMME" Å TA P-PILLEN MED VILJE. Du bør derfor være svært forsiktig med å gi henne "dosen", hun kan faenmeg finne på å bli gravid selv om hun vet at DU IKKE VIL. Endret 26. januar 2011 av Ideal 4 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ideal: Det var et av dem mer kloke svarene til nå i diskusjonen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå