ChristineM Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei. Jeg mistet førerkortet i slutten av november 2010. Kjørte i 130 km/t i 80 sonen. Og da mistet jeg det for 3 mnd. Nå har det jo snart gått 3 mnd, men får jo ikke førerkort fordi jeg ble tatt for å kjøre uten førerkort i slutten av desember 2010 samt kræsje bilen og hadde promille på 2.48 ^^ Er det noen som vet hva jeg får for dette????? Og om det evt. er mulig å få tilbake førerkortet tidligere siden jeg trenger det for å jobbe da jeg er yrkessjåfør :/ Håper på snarlige svar. På forhånd takk!! Mvh Christine M Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du ble tatt med 2,48 i promille, så skal du vel inn for en domstol. Føreretten vil bli fradømt i mellom 2 og 5 år fordi du hadde en såpass høy promille, og det beste du kan håpe på er betinget fengsel om du har rent rulleblad fra før. Det faktum at du krasjet vil nok telle i betydelig skjerpende retning. 3 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har hørt at folk som er avhengig av lapp av yrke. Kan få en mildere straff... Tipper det vertfall tar 2år. Men siden du ikke lærte noe første gangen du ble tatt, for så risikere andres liv og helse ved og kjøre i påvirket tilstand. Så syns jeg det er bare bra at du er uten lappen! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå har det jo snart gått 3 mnd, men får jo ikke førerkort fordi jeg ble tatt for å kjøre uten førerkort i slutten av desember 2010 samt kræsje bilen og hadde promille på 2.48 ^^ Jeg er glad for at det er lenge til du kan få sette deg bak rattet igjen ^^ Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Altså at du er yrkesjåfør bør virkelig ikke være en fordel for deg, tvert imot. Du bør aldri få lappen igjen. Siden du lever av å være på veien, og har brutt alle regler. er du en så stor fare for andre, hvis du får sitte deg bak rattet igjen er det et hån mot alle som omkommer i trafikken pga idioter som deg. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Fyllekjøring er vel som regel rundt 20dagers fengsel og 2 år uten kort. Men så er det jo litt skjerpende omstendigheter i og med at du kjørte uten førerkort som du allerede hadde mistet pga brudd på lov. Så det blir jo bare gjetting.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror ikke jeg ville turt å stille det spørsmålet på et offentlig forum, jeg ville rett og slett følt at jeg hengte meg selv for mye ut... Uansett om jeg hadde en relativt anonymisert profil... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå