Gå til innhold

Hvordan konvertere pdf. fil til godtatt OpenOffice fil?

Anbefalte innlegg

Jeg kan omtrent ingenting om dette her så overskriften er sikkert ikke korrekt engang haha.

Men jeg har da lastet ned en workbook fra btjunkie som jeg trenger til skrive i. Workbooken ble lastet ned som pdf fil og åpnes da naturligvis i Adobe Readeren min.

Men problemet er at jeg ikke får skrevet noe i den workbooken på Adobe, jeg får ikke fylt ut noe som helst i den. Jeg kan ikke skrive den ut heller for jeg har ikke skriver, så jeg trenger å finne ut hvordan jeg kan forandre den slik at jeg kan overføre den til et annet program der jeg kan fylle ut workbooken som jeg hadde tenkt.

Jeg har ikke word, men jeg har OpenOffice. Men jeg aner ikke hviket format Openoffice godtar eller hvordan jeg kan konvertere den.

Finnes det noen som har et forslag til program jeg kan åpne pdf workbooken i slik at jeg kan fylle den ut eller noen som vet om hvordan jeg kan konvertere pfd til OpenOffice dokument? Nå snakker jeg altså om gratis programmer og gjerne online konverteringer også, men kan da laste ned om det må til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...