Stonemeister Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Chicharito og Giggs her. Ble Scholes og Berba i år. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå så ikke jeg kampen i sitt hele. Den stod på i bakgrunnen på et vors jeg var på, og på nevnte vors var det ei jente jeg har litt over middels interesse for. Jaja, siden jeg poster her på denne tiden av døgnet skjønner nok folket hvordan akkurat det prosjektet gikk. Men til poenget. Giggs, i en alder av 37 år, måtte inn for at dette skulle snu i vårt favør. Vel, hva skal man si? Mannen er en legende av dimensjoner, Maldini er den eneste jeg kommer på som kan nevnes i samme åndedragi. Men allikevel, hvis det ikke gror bedre i de yngre rekker at vi ikke klarer å slå et Leauge 1-lag, blir jeg bekymret for fremtiden. All ære til Southhampton, de spille sitt livs kamp. Men, spillere som Obertan, Anderson, Gibson, Fabio +++ skulle forhåpentligvis gjøre kort prosess på dette mannskapet. Det gjorde de ikke, og det er urovekkende. Jeg har vært "Gibson-fan" til nå, men svelger nå kamelene og hopper på vogna: Han har ikke nivået. Nei, nå har jeg spredd mye galle. Kult at vi gikk videre, men forhåpentligvis hadde det skjedd med mer stil. Deler en kul video. Bra dansestil, skjønner ikke hvorfor jeg endte opp alene i kveld, jeg gjorde jo det jeg kunne for å etterligne et geni. "Min kone forlot meg mens jeg sto og fiska, just mens jeg dro en skrei". http://www.youtube.com/watch?v=MLv6aiwTkqI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå