tc47 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Viva Ronaldo på repeat av Red Army nå? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Viva Ronaldo på repeat av Red Army nå? Det er DRIT deilig å høre dem ! Viva Ronaldo!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Haha. Hvor lenge sang de egentlig? 10 min? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Haha. Hvor lenge sang de egentlig? 10 min? noe i den duren der, kanskje det ligger noe i det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Helt fra ca andre gållen. He winks down the. ..nå på slutten. Jævlig bra gjort av viasat å kutte hd-sendingem 30 sek før slutt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Det gikk veien i dag, men faen om Fergie undervurderer neste motstander i cupen. Nesten så jeg håper vi får Arsenal/Chelsea, for det er vel eneste måten vi er garantert noenlunde toppet lag på... 5th round, here we come! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Deilig å være videre. Gleder meg til å se kampen. Knallsterkt å snu enda en kamp Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sånn seriøst, er det en mer elskverdig spiller enn Chicharito i troppen for øyeblikket? Jeg er helfrelst. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Deilig at gutta snur nok en kamp, men når skal SAF slutte å bruke Gibson? Han er helt elendig. Chicharito gjør det faenmeg igjen. Scorer nok et viktig mål. En herlig spiller å ha på laget. Summen vi betalte for han er latterlig, er sikkert verdt 4-5 ganger så mye allerede. Giggs er også helt syk om dagen. Skjønner ikke at det er mulig. Skjønner ihvertfall ikke hvordan det er mulig for enkelte å klage over at han tar en sesong til for oss. En av våre beste offensive spillere i år. Endret 29. januar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sånn seriøst, er det en mer elskverdig spiller enn Chicharito i troppen for øyeblikket? Jeg er helfrelst. Som Arsenal supporter så må jeg si at jeg ikke skjønner hvorfor Hernandez ikke har erstattet Rooney i startellveren. Dere er jo et mye farligere lag med han gang han er ute på banen.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sånn seriøst, er det en mer elskverdig spiller enn Chicharito i troppen for øyeblikket? Jeg er helfrelst. Som Arsenal supporter så må jeg si at jeg ikke skjønner hvorfor Hernandez ikke har erstattet Rooney i startellveren. Dere er jo et mye farligere lag med han gang han er ute på banen.. I år er det definitivt sant. Men Rooney er en mer komplett spiller, med et høyere toppnivå når han er i form. For å komme tilbake i slag må man spille kamper. Forrige kamp var han elendig, men det var som ving. Før dette har han levert en rekke gode kamper, selv om målene har uteblitt, så jeg håper det løsner foran mål også snart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Grei kamp. Godt at vi sparer litt krefter og hvilker noen av spillerne, og allikevel kommer oss greit videre. Drøy bounce på målet til Owen, og Hernandez er herlig. Nydelig assist av the Welsh Wizard. Lindegaard har ingen sjanse på det første målet. Red Army konge i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har noen link til målene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Har noen link til målene? http://www.footytube.com/video/southampton-v-manchester-united-71613 Endret 29. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Takk Latias. Knallbra av Owen å klare å reagere tidsnok på målet sitt og Hernandez en knallgod i mottaket av ballen. Har sett det på mange av målene hans. Han lar ballen jobbe Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Herregud som jeg elsker Giggs. En skam at jeg ikke har en eneste drakt med han på ryggen, skal rettes på til neste sesong! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Eg tror saf bruker Gibson for å få tilbake mentaliteten om at kampen kan snus hvis man heter united. Istedet for slik united har vært ok år at leder man en kamp så er den ikke vunnet. For med Gibson på banen får man en kamp å snu Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tror nok at formasjonsendring til 4-4-2 med to raske vinger, samt at det var Giggs som kom innpå som var det som hadde mest å si, ikke at det var Gibson som gikk av. Har sett dårligere spillere i United for å si det sånn. Ikke så fryktelig lenge siden vi stilte med Dumbo Dumbo, Kleberson, Smith eller Miller på midtbanen. Men håper vi selger Gibson til sommeren og gjør plass for ordentlige talenter, mens SAF kjøper inn en skikkelig kreativ midtbanespiller som erstatter for Scholes. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Herregud som jeg elsker Giggs. En skam at jeg ikke har en eneste drakt med han på ryggen, skal rettes på til neste sesong! Samme her Blir Berbatov og Giggs drakt til neste sesong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå