a_m_e_s Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har nettopp fått meg en Panasonic NV-MX500. Jeg kjøpte bl.a. med en ekstern mikrofon (Sony ECM-908C), men når jeg plugger den inn kommer det ingen lyd.. På mx500 er det jo mulig å overvåke lydnivået (og justere det) og denne måleren dumper rett til 0 når jeg plugger inn mic'en. Jeg har lest i noen engelske forum og funnet flere som har hatt dette problemet http://www.camcorderinfo.com/bbs/showthrea...&threadid=13237 (Da på PV-DV953 som er den amerikanske utgaven av mx500) men klarer ikke å finne noen forklaringer eller løsninger.. Er det noen her som har hatt/har dette problemet og vet om en løsning eller om jeg er fortapt!!?' mvh a_m_e_s Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 beklager folkens! Det var batteriet på mic'en min som var problemet (selv om det var et HELT nytt et! derfor tenkte jeg ikke på det som mulig årsak med det første ) Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Kjøpte ikke med ekstra mikrofon fordi jeg ville prøve ut kameraet først. Har du prøvd å filme i dempet belysning, hvis ikke kan du gjøre det og gi tilbakemelding kva du synest. Har gitt bedskjed til XD at jeg vil levere kameraet tilbake, med det er utrolig synd fordi lysfølsomheten er den eneste svakheten jeg kan finne. Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå