xballerina Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis noen allerede har laget et inlegg om dette må jeg beklage, men er ny her på forumet I det siste har jeg hatt store problemer med touchpaden min, den som er på datamaskinen. Med en gang jeg plugger i lader, begynner musepekeren å svirre rundt om på skjermen, trykker på det den vil, markerer alt osv. Jeg prøvde å koble til en datamus, men den stoppet også å funke da laderen kom i. Er det da noe galt med laderen? For alt funker fint når den ikke er inni. Jeg har også tenkt å oppgradere touchpad-driveren, men det lagres i et merkelig format som ikke kan åpnes! Setter pris på alle svar! Mvh Malin Lenke til kommentar
Enfenion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Synes problemet høres rart ut, og det kan godt være noe galt med laderen. Som en "siste utvei" kan du slå av touchpaden (ved å høyreklikke på "Datamaskin" -> Behandle -> Enhetsbehandler, høyreklikke touchpaden og velge disable (husker ikke hva det er på norsk )). "men det lagres i et merkelig format som ikke kan åpnes" <--- hvilket format er dette? Tipper at det er en komprimert fil som antagelig kan åpnes med 7-zip. (Bomper kanskje opp en litt for gammel tråd, men men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå