Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Touchpad klikker når jeg tar i lader!

Anbefalte innlegg

Hvis noen allerede har laget et inlegg om dette må jeg beklage, men er ny her på forumet :)

I det siste har jeg hatt store problemer med touchpaden min, den som er på datamaskinen. Med en gang jeg plugger i lader, begynner musepekeren å svirre rundt om på skjermen, trykker på det den vil, markerer alt osv. Jeg prøvde å koble til en datamus, men den stoppet også å funke da laderen kom i. Er det da noe galt med laderen? For alt funker fint når den ikke er inni. Jeg har også tenkt å oppgradere touchpad-driveren, men det lagres i et merkelig format som ikke kan åpnes! Setter pris på alle svar!

Mvh Malin

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Synes problemet høres rart ut, og det kan godt være noe galt med laderen. Som en "siste utvei" kan du slå av touchpaden (ved å høyreklikke på "Datamaskin" -> Behandle -> Enhetsbehandler, høyreklikke touchpaden og velge disable (husker ikke hva det er på norsk :p)).

"men det lagres i et merkelig format som ikke kan åpnes" <--- hvilket format er dette? Tipper at det er en komprimert fil som antagelig kan åpnes med 7-zip.

(Bomper kanskje opp en litt for gammel tråd, men men...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...