kozeklumpen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 At noe har steget tidligere er jo ikke akkurat noen garanti for at det ikke vil gå ned igjen senere.. Sannsynligvis snakker han bare tull, om han ikke mot formodning skulle klare å bevise dette. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjøp iskrem, masse, masse iskrem! 2 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjøp gull, prisene er kun forventet å stige. Gull gir grei avkastning:) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Northland Resources (NAUR) skal starte gruver i nord-Skandinavia. Hvis du investerer nå får du 50% gevinst innen 2-3 måneder, garantert. PM om du har spørsmål. "What's going on, Bud? You know something? Remember there are no shortcuts, son." 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjøp gull, prisene er kun forventet å stige. Gull gir grei avkastning:) Jeg vil advare deg mot å tro at gull er noen god investering. Jeg har en egen tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953671&st=130 Høyeste pris for gull var på ca. 1426 den 6 desember, og nå er prisen 1318 dollar. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da blir det nok USD mot NOK eller US retail. Ikke noe poeng i å sette de i banken. Som jeg sa så bor jeg i London og her gir bankene 0.75% rente på beløp opp til £10000... Det er et poeng i å ha de i banken om alternativet er at du ødsler de bort på valutamarkedet. «You're walking around blind without a cane, pal. A fool and his money are lucky enough to get together in the first place.» Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva med pizza formet som kroneis? link Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva skal egentlig til for å låne ut en slik sum privat til noen som vil eller ikke får ha forbrukslån? Låne ut summen billigere enn bankene(skal ikke så mye til), burde jo fint få en avkastning på minst 8 % på pengene + etableringsgebyrer, kanskje legge til strafferenter hvis han ikke betaler. Er dette lov? Bare en ide som slo meg Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva skal egentlig til for å låne ut en slik sum privat til noen som vil eller ikke får ha forbrukslån? Låne ut summen billigere enn bankene(skal ikke så mye til), burde jo fint få en avkastning på minst 8 % på pengene + etableringsgebyrer, kanskje legge til strafferenter hvis han ikke betaler. Er dette lov? Bare en ide som slo meg Personen blir syk uten forsikring og går over på trygd og du taper dermed store deler av pengene dine, høres smart ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva skal egentlig til for å låne ut en slik sum privat til noen som vil eller ikke får ha forbrukslån? Låne ut summen billigere enn bankene(skal ikke så mye til), burde jo fint få en avkastning på minst 8 % på pengene + etableringsgebyrer, kanskje legge til strafferenter hvis han ikke betaler. Er dette lov? Bare en ide som slo meg Personen blir syk uten forsikring og går over på trygd og du taper dermed store deler av pengene dine, høres smart ut. Går det ikke an å skrive en kontrakt som forhindrer det? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Personen blir syk uten forsikring og går over på trygd og du taper dermed store deler av pengene dine, høres smart ut. Går det ikke an å skrive en kontrakt som forhindrer det? Man kan jo prøve, men det er ikke SIKKERT sykdommen respekterer kontrakten Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 tinsley, 50k er ikke mye å skryte av ...... og "Ikke så veldig langsiktig, 1 år i utganspunktet og jeg må ha mulighet til å ta ut penger når jeg måtte ønske." Da er det ikke stor valg, sett de på høyrentekonto, eller i norsk BSU om du har planer om å kjøpe deg hus/leilighet en gang i framtiden. Hvis du heller vil sette de i fond, aksjer e.l SPEKULERER du, det kan gå bra, men det kan gå dårlig også. Og blir syrt å se at dine 50.000 kr blir til 40.000 eller enda mindre! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Northland Resources (NAUR) skal starte gruver i nord-Skandinavia. Hvis du investerer nå får du 50% gevinst innen 2-3 måneder, garantert. PM om du har spørsmål. Pissprat. Ingen garanterer 50% gevinst på 2-3 måneder. Man må være passe dum for å tro på sånt. PM meg om to-tre måneder du. Jeg kjøpte denne for komf-pengene på 6,25. Nå er den i 18,90 som tilsvarer 302% opp. Tror jeg vet hva jeg snakker om. Har forsåvidt investert i NHY også nå, om noen vil inn. Jeg tror ikke du vet hva du snakker om. Med den holdningen der kommer du før eller siden til å gå på en smell. Er du heldig blir den ikke så veldig dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå