Gå til innhold

50k NOK til overs. Investere i hva?

tinsley

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har 50 000kr til overs og lurer på hva jeg skal investere disse i. Bor i London og her er det ikke noe poeng å ha pengene i banken...

Ikke så veldig langsiktig, 1 år i utganspunktet og jeg må ha mulighet til å ta ut penger når jeg måtte ønske.

Noen forslag? Aksjer? Gull? Valuta?

Takker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med siste taler. Med et års horisont putter du dem i en bankkonto som gir 3,3% rente eller deromkring, så taper du ikke på å sitte med pengene.

Fond og aksjer anbefales ikke for kortvarig sparing med mindre du er villig til å ta risikoen for å tape endel av pengene.

Endret av Mythos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Northland Resources (NAUR) skal starte gruver i nord-Skandinavia. Hvis du investerer nå får du 50% gevinst innen 2-3 måneder, garantert.

PM om du har spørsmål.

Ingen gratis lunsj.

Enig med festen her, USD mot NOK er også en fin sak på litt sikt.

Endret av ugotabanana
Lenke til kommentar

Nå har jeg null pailing på dette her, men synes det allikevel er interressant - bare lurer på hvordan/hvorfor USD mot NOK investering kan anbefales, da de fleste makro-økonomer jeg har hørt i det siste mener at dollaren skal ytterligere ned (betydelig), og at den amerikanske økonomien fortsatt er inne i en boble?

Lenke til kommentar

Northland Resources (NAUR) skal starte gruver i nord-Skandinavia. Hvis du investerer nå får du 50% gevinst innen 2-3 måneder, garantert.

PM om du har spørsmål.

Pissprat. Ingen garanterer 50% gevinst på 2-3 måneder. Man må være passe dum for å tro på sånt.

PM meg om to-tre måneder du. Jeg kjøpte denne for komf-pengene på 6,25. Nå er den i 18,90 som tilsvarer 302% opp. Tror jeg vet hva jeg snakker om.

Har forsåvidt investert i NHY også nå, om noen vil inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...