AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Altså... Jeg har litt problemer med å tolke en "bekjent". Vi er ikke nære venner, og men treffes så og si på daglig basis. Mannen er veldig hyggelig, og utrolig sjarmerende. Han holder øyekontakt veldig lenge, og kan legge hånden "tilfeldig" på skulderen min når han skal si noe. Han spør ofte om hva jeg mener om ditt og datt, og det virker som han er oppriktig interresert i mine meninger, og hører virkelig etter når jeg prater om noe. Er dette normalt hvis man ikke er småforelska eller noe..? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Umulig å ta stilling til. Dette kan selvsagt være noe han gjør fordi han er interessert, ellers kan det bare være hans normale kroppspråk. We don't know. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hadde det vært meg, hadde jeg vært interessert, definitivt. 1 Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Legger du merke til om han har samme oppførsel rundt andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå