tinsley Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, Jeg har en Dell Latitude med Win 7 Enterprise på. Når jeg gjør endringer på bl.a. verktøylinjen så vil ikke disse endringene lagres når jeg starter maskinen på nytt. Samme problem i Outlook. Der endrer jeg plasseringen på en verktøylinje, men når jeg har startet maskinen på nytt er den tilbake på sin "default" plass. Har kikket i registeret etter NoSaveSettings strofen men finner den ikke noen steder så jeg kan ikke slette den... Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Sidespørsmål: På min verktøylinje har jeg Mine Dokumenter helt til venstre og så et par andre ikoner etter det. Når jeg da klikker Mine Dok så vises dette vinduet ved siden av ikonet og ikke helt til høyre etter alle ikonene som man er vant til. Hvorfor det? Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 opprett deg en ny konto på maskinen og kopier over dine arbeidsfiler. Slett gammel konto... Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Det vil ikke være et alternativ da det er en jobb pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 vel det er nå det vi gjør på jobb og det ver måten når profiler har blitt forkludret. Be it-ansvarlige om å resette lokal profil... Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 ok, det høres jo bra ut da. er jo greit å bare levere den å få andre til å gjøre det he he :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 vel jeg er it-ansvarlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå