DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne ett passende bilde til powerpointen min om J.K. Rowling. Bildet jeg leter etter ska lvære plassert på denne siden: Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ble dette bra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva med et bilde av J.K Rowling som ung? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Hva med et bilde av J.K Rowling som ung? Fant ingen :/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "Photo of J.K. Rowling as a child. Joanne Rowling was brought up in the suburbs of south of England, outside Bristol. (Courtesy of IWC Media)" Om du vil bruke det, er jo en annen sak. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Takk for bildet. Har noen et forslag for hva jeg kan ha på siden min med tittel "Påstander"? Påstandene innvolverer både Nancy Kathleen Stouffer og pave Benedict XVI vis det ahr noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå