WiiBoy Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Vurderer sterkt å kjøpe PS3 og RE5 move edt. Ser at Elkjøp reklamere med 2'222.- for 160GB versjonen. Er dette et godt tilbud, eller finnes det bedre? Er det noen spesielle ting man bør være obs på om man skal kjøpe brukt? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Selv ga jeg ca det samme, eller litt mer, for 120GB. Om du kjøper brukt, vit at den har garanti. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Vurderer sterkt å kjøpe PS3 og RE5 move edt. Ser at Elkjøp reklamere med 2'222.- for 160GB versjonen. Er dette et godt tilbud, eller finnes det bedre? Er det noen spesielle ting man bør være obs på om man skal kjøpe brukt? 2222 hørs veldig bra ut, jeg kjøpte min (120gb) for ca. 2500,- for snart et år siden. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Lurer på noe av det samme. Fant en 80GB versjon til 1500 som jeg lurer på om jeg skal slå til på, hva synes dere? Den er ny og i butikk, har bedt de holde den av. Har PS2, Xbox 360 og trenger den egentlig ikke, men som en midlertidig bluray spiller og for eksklusive titler hadde det vært OK tenker jeg. Tenker at jeg skal prøve å få den ned til tusen kroner ettersom de tydeligvis er keen på å bli kvitt den. Men det er jo nesten ran av butikken... til trådstarter: Større HDD og Move starter kit, kanskje kjekt å ha? http://www.prisjakt.no/product.php?p=714777 Hvis move er unødvendig, koster 320GB versjonen ca. 200kr mer enn 120gb versjonen hos mange butikker: http://www.prisjakt.no/product.php?p=695827 Endret 1. februar 2011 av Deem Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Siden du trenger den mest til og se på Blue-ray så ville jeg gått for den til 1500kr, eller se etter brukt på gamestop. Jeg kjøpte ny idag fra gamestop for 1,700 kr Og de er den store med 80gb hdd. Funker veldig bra med garanti og alt Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lurer på noe av det samme. Fant en 80GB versjon til 1500 som jeg lurer på om jeg skal slå til på, hva synes dere? Den er ny og i butikk, har bedt de holde den av. Har PS2, Xbox 360 og trenger den egentlig ikke, men som en midlertidig bluray spiller og for eksklusive titler hadde det vært OK tenker jeg. Tenker at jeg skal prøve å få den ned til tusen kroner ettersom de tydeligvis er keen på å bli kvitt den. Men det er jo nesten ran av butikken... Skal du kun ha en billig midlertidig BD spiller, så får man jo spillere under 1000,- som er bedre enn PS3 som BD spiller. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lurer på noe av det samme. Fant en 80GB versjon til 1500 som jeg lurer på om jeg skal slå til på, hva synes dere? Den er ny og i butikk, har bedt de holde den av. Har PS2, Xbox 360 og trenger den egentlig ikke, men som en midlertidig bluray spiller og for eksklusive titler hadde det vært OK tenker jeg. Tenker at jeg skal prøve å få den ned til tusen kroner ettersom de tydeligvis er keen på å bli kvitt den. Men det er jo nesten ran av butikken... Skal du kun ha en billig midlertidig BD spiller, så får man jo spillere under 1000,- som er bedre enn PS3 som BD spiller. Men vanskelig å få spilt ekslusive PS3 spill på en vanlig Bluray spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå