Gå til innhold

Skal kjøpe PS3, hva lønner seg?

WiiBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Vurderer sterkt å kjøpe PS3 og RE5 move edt.

Ser at Elkjøp reklamere med 2'222.- for 160GB versjonen. Er dette et godt tilbud, eller finnes det bedre?

Er det noen spesielle ting man bør være obs på om man skal kjøpe brukt?

2222 hørs veldig bra ut, jeg kjøpte min (120gb) for ca. 2500,- for snart et år siden.

Lenke til kommentar

Lurer på noe av det samme. Fant en 80GB versjon til 1500 som jeg lurer på om jeg skal slå til på, hva synes dere? Den er ny og i butikk, har bedt de holde den av. Har PS2, Xbox 360 og trenger den egentlig ikke, men som en midlertidig bluray spiller og for eksklusive titler hadde det vært OK tenker jeg. Tenker at jeg skal prøve å få den ned til tusen kroner ettersom de tydeligvis er keen på å bli kvitt den. Men det er jo nesten ran av butikken... :)

til trådstarter:

Større HDD og Move starter kit, kanskje kjekt å ha?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=714777

Hvis move er unødvendig, koster 320GB versjonen ca. 200kr mer enn 120gb versjonen hos mange butikker:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=695827

Endret av Deem
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lurer på noe av det samme. Fant en 80GB versjon til 1500 som jeg lurer på om jeg skal slå til på, hva synes dere? Den er ny og i butikk, har bedt de holde den av. Har PS2, Xbox 360 og trenger den egentlig ikke, men som en midlertidig bluray spiller og for eksklusive titler hadde det vært OK tenker jeg. Tenker at jeg skal prøve å få den ned til tusen kroner ettersom de tydeligvis er keen på å bli kvitt den. Men det er jo nesten ran av butikken... :)

Skal du kun ha en billig midlertidig BD spiller, så får man jo spillere under 1000,- som er bedre enn PS3 som BD spiller.

Lenke til kommentar

Skal du kun ha en billig midlertidig BD spiller, så får man jo spillere under 1000,- som er bedre enn PS3 som BD spiller.

Men vanskelig å få spilt ekslusive PS3 spill på en vanlig Bluray spiller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...