dahwan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 En vakker dag jeg satt med PCen min brøt skjermen ut i vakre lilla og blå farger, før den slo seg av. Det viste seg at skjermkortet hadde røket. Siden jeg ikke har spesielt lyst til å kjøpe et nytt ett, er det sikkert at skjermkortet mitt et ødelagt? På samme tråd har jeg funnet et nytt skjermkort jeg tror vil holde. Jeg spiller bare spill som Heroes of Newerth på Ubuntu, så jeg lurer på om dette vil holde til slik gaming: http://old.prisguide.no/product.php?productId=141974 Eller om jeg bør trappe opp i ytelse. Jeg er villig til å betale alt under tusenlappen, men jo billigere jo bedre. Nvidia skjermkort er også et must siden jeg har et udødelig hat mot ATI drivere på linux. Svar/tips/råd/skjermkorlenker satt pris på! :-) - Tomas Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "Reparer-bart" faktisk... 2 Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 "Reparer-bart" faktisk... Hva kan jeg si - Jeg følger Chromes spell-checker blindt Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor gammel er kortet? husk at du har 5 år reklamasjonrett, hvis den er nyere enn 5 år kan du få et nytt kort. Hvis du får artifacter som du beskrev, så er skjermkortet ditt ødelagt ja. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det kan også være et varmeproblem (som kan skyldes støv - ingen rekalmasjosnrett på støv). Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Om du skal kjøpe nytt kjøp heller Geforce GTS 450. Du får 2-3 ganger ytelsen til GT 430 for 200 kr ekstra... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har et gammelt GTS 8800 liggende hvis de kan duge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå