-=Petter=- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hei Har satt opp min Outlook 2007 til og jobbe med Gmail. Bruker her IMAP. Men noen problmer er det jo. Problemet er sendte elementer. Kan jeg gjøre slik at dem legger seg i Gmail-Sendt mappa. Har prøvd inne på mapper i outlook. Men dette hjelper ikke. Har også hotmail inne her, som da bruker connector, men her fungerer det greit. Finnes ikke noe Gmail connector? Eller annen måte og løse denne floken på? Hadde vært greit, da man ikke er hjemme og også kunne se sendte elementer. Selv om 50% av det som blir sendt ikke legger seg noe sted uansett slik det er nå. Mvh Petter Endret 4. februar 2011 av MB220CDI99 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du kan legge inn gmail som exchange-konto, da ordner det seg automatisk Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Javel.. Hvordan gjøres dette?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://www.google.com/mobile/sync/ Veiledningen er laget for Windows Mobile, men basicen er den samme. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 iChristian: Takker for link. Men får ikke opp noe ved og gå videre. Ingen info får jeg bare beskjed om. Kan du kanskje poste fremgangsmåten? Vil det fungere når det ikke er en tlf da? Petter Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er samme serverene som skal brukes på en vanlig outlook, så det skal ikke være noen forskjell, men jeg bruker ikke Windows eller Outlook, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Prøvd div mulig oppsett, men klarer ikke og få det til.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Ingen fler som har noen visdomsord?? Blir gal av IMAP greiene... Eller er det kun det eneste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå