Gå til innhold

2 blondiner skal kle seg ut, hjelp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette et obvious troll? :p

Se nøye på bildet, så ser det ganske mistenkelig ut.

eller så er jeg bare paranoid, who knows. :)

Skjønner ikke hva du mener med troll jeg da.. x)

 

Hva mener du med mistenksomt? trenger du flere bevis? :)

 

Jeg venter på bildet, av åssen det ble? innocent.gif

Lenke til kommentar

Er ikke dette et obvious troll? :p

Se nøye på bildet, så ser det ganske mistenkelig ut.

eller så er jeg bare paranoid, who knows. :)

Skjønner ikke hva du mener med troll jeg da.. x)

 

Hva mener du med mistenksomt? trenger du flere bevis? :)

 

Jeg venter på bildet, av åssen det ble? innocent.gif

 

Joda, skal gå greit med bilde.. meen syns det er å legge "ild" på bålet da... ;)

Lenke til kommentar

Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton :) Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;);)

(Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå)

 

Så jeg går utifra at det var typen din som spanderte på deg drikke da eller? /facepalm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å bølle nå.. jeg skriver ikke på forumet for å bli herset med eller uthengt.

Helt ærlig. Det virker som om du er på forumet for å få oppmerksomhet rundt utseendet ditt.

Jeg har en tråd om festklær og en tråd og utkledning, hva har utseendet med det å gjøre? ;)

 

seriøst, slutt å trolle.. trodde virkelig ikke "diskusjon.no" besto av så mange sjalu/bittre personer som skal få utløp for hat osv..

Kan dere ikke heller bare skrive et enkelt innlegg som i starten som "Kle deg som harry potter" eller noe sånt..? eneste jeg var ute etter her, ikke drittsleningen om at jeg er dum, blond, fiksert osv? Jeg er jo bare ei vanlig jente, som alle dere andre.. Beklager virkelig da, om tråden min var så teit eller idiotisk eller noe =/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har slettet fire sider med offtopic og kvalm. Jeg skal gå gjennom de slettede innleggene og enkelte av dere kan nok regne med en reaksjon.

Siden utkledningsfesten er ferdig stenger jeg like gjerne denne tråden. Tviler på at det kommer noe annet enn kvalm ut av den om den får stå åpen. Seriøst, dette er noe av det flaueste dere har klart å produsere på lenge. Jeg vet at det ikke er noen aldersgrense på dette forumet, men det gir dere ikke carte blanche til å komme med oppgulp av barnehagementalitet.

 

Om trådstarter ønsker tråden gjenåpnet kan hun sende meg en PM.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...