NoNamesLeft Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Gå uten bukse å si at dere er Axl Rose Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Alle andre blondie fjortisser? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 for å være litt mer produktiv enn mange andre her: lady gaga? lett gjenkjennelig og ikke for vanskelig liksom. evt. kan dere jo tenke litt utenfor boksen og kle dere ut som Gahl fra gorgoroth eller noe, oppmerksomhet får dere, men ikke nødvendigvis pikk slenger med et bilde av Gahl: 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 dolly parton? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ta med en noen heliumballonger så kan dere late som om dere skal være Linni Meister... http://www.youtube.com/watch?v=5RDmDTXWOy4 2 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 hahah! Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;) (Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå) Tusen takk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Dere er faens fine 5 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 hahah! Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;) (Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå) Tusen takk! Vi setter veldig pris på bilder 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, ja vi . vi setter pris på bilder 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 til neste gang: 9 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 evt. kan dere jo tenke litt utenfor boksen og kle dere ut som Gahl fra gorgoroth eller noe, oppmerksomhet får dere, men ikke nødvendigvis pikk Kanskje det er akkurat det de får, all den tid han faktisk er homofil, hehe. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Bilder ja.. hehe Må nesten be henne om lov da :)Kommer så fort jeg får spurt henne 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 hahah! Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;) (Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå) Tusen takk! Så originalt. 2 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Du er litt selvmotsigende.. Du vil ikke være slutty i en post, men vil kle deg slutty på denne festen..(playboy-kanin). Mens i den andre posten lurer du på om det finnes sexy klær som ikke er slutty? jaja.. men til neste gang (tror det er plass til begge i den); Endret 28. januar 2011 av Phase 2 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Er litt forskjell på en fest hvor det faktisk ER meningen å dra stilen fullstendig ut, til å gå på en vanlig fest og se nogenlunde "normal" ut Er ikke helt typen til å gå i Playboyklær til vanlig Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Linni Meister og Tine "Paradise Hotell" Valle. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Det er da vel ingen som går i playboyklær til vanlig? Mulig jeg tar feil nå.. 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Fint hår! tehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg