Gå til innhold

2 blondiner skal kle seg ut, hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å være litt mer produktiv enn mange andre her:

lady gaga? lett gjenkjennelig og ikke for vanskelig liksom.

evt. kan dere jo tenke litt utenfor boksen og kle dere ut som Gahl fra gorgoroth eller noe, oppmerksomhet får dere, men ikke nødvendigvis pikk :p

slenger med et bilde av Gahl:

gaahl-sotra.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar

hahah! :) Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D

Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton :) Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;);)

(Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå)

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar

hahah! :) Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D

Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton :) Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;);)

Vi setter veldig pris på bilder innocent.gif

• Liker 5
Lenke til kommentar

Så originalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du er litt selvmotsigende.. Du vil ikke være slutty i en post, men vil kle deg slutty på denne festen..(playboy-kanin). Mens i den andre posten lurer du på om det finnes sexy klær som ikke er slutty? jaja.. men til neste gang (tror det er plass til begge i den);

cu28142d.jpg

Endret av Phase
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...