Populært innlegg Fitness_babe Skrevet 26. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg og venninna mi skal på "kjendis" fest ikveld, eller en såkalt russekro. Man skal kle seg ut som en kjendis eller en man kjenner igjen når man ser den. Vi er to blondiner, ganske "babe" aktige og tenkte og kle oss ut som noe sexy noe. Vi tenkte på playboy bunny, men finner ikke kaninører til ikveld=/ Noen andre kjente blondiner? Takk på forhånd! Her er vi forresten, så kanskje helst noe som likner på oss? 18 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Kle dere som sluts? Easyfix for alle jenter med problemer ang. outfit. 7 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 "eller en man kjenner igjen når man ser den." I følge bilde dere postet så må jeg si at jeg kjenner dere igjen med majoriteten av jenter på 16-19 år i Norge. 4 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ja greit nok det men vi skal jo faktisk ut, og skal være en kjent person, hjelper ikke å dra på russekro i daffeklær og si "jeg er en kjent fjortis" Seriøse tips folkens.. 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Den svenske prinsessen er jo ganskje kjent, blond, og smellheit, spør du meg. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hotel Papa Skrevet 26. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Endret 26. januar 2011 av EvenruD 29 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Den svenske prinsessen er jo ganskje kjent, blond, og smellheit, spør du meg. Den likte jeg prinsessekrone er jo ikke det vanskeligste og finne heller Det håret der tror jeg er utrolig vanskelig å få til :S Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Kle dere ut som bloggberter. Begge minner litt om Voe og røkla. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Kle dere ut som bloggberter. Begge minner litt om Voe og røkla. Hmm, men de har sikkert ikke noe spesielt kjennetegn, eller noe? ser vel ikke forskjell da.. uff Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Er det ikke bare å tupere a? Nei, men hvis dere skal få noen til å forstå hvem dere er må dere vel finne noe som er veldig karakterisk for vedkommende. Mulig jeg har ræva fantasi, men jeg klarer ikke komme på noen kjendiser som det er enkelt å kle seg ut som og være gjenkjennelig som EDIT: Du skjønte det selv ja Endret 26. januar 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg trur det er enklere å få til det håret en det gliset hun har i allefall. 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Nå har jeg tenkt og tenkt i 10 minutter uten å komme opp med mer enn Barbie Men hva med: Marilyn Monroe Nicole Richie med cocktailkjole, pumps og DIGRE solbriller Kirsten Dunst som Marie Antoinette Britney (skolejentelooken) Fant noe her om det kan hjelpe: http://www.mote.no/jentemote/klaer-og-stil/4414-temafester-6.html 1 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Digg bilde ass 9 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det kommer jo veldig ann på hva dere har av kostymer osv. liggende, da. Ville prøvd meg på noen som har en spesiel hårfrisyre. Får dere til å lage den, så er det langt på vei. Kanskje andre kjennetegn som en idiotisk hatt els. Mette Marit? Edit: Bildet så farlig photoshoppa ut. Hvit linje langs høyre buksekant på jenta til høyre? Hvor ble det av kroppen til jenta på venstresiden (helt nederst til venstre på bildet er det gulv, istedet for kroppen hennes). Wut? Endret 26. januar 2011 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Mye mulig det har prøvd å fjerne kviser med clone tool, så har ting gått litt bananas nederst til venstre Who konws? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Er vel veldig få kvinnelige kjendiser som har veldig kjente kjennetegn annet enn eli hagen, eller Venke foss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Miss Hagen Hahaha, fy faen! Sitter her å tørker kaffe av tastaturet! Made my day! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Fyll opp BH til maks, drys på mye lebestift og sminke og gå med trutmunn hele kvelden = Linni Meister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg