Gå til innhold

Hjelp med mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Hey

 

Planlegger å kjøpe meg en mp3 spiller mellom 2000-4000 kr. Men jeg har ikke peiling på mp3-spillere i det heletatt :(

 

Så litt på denne : iRiver MP3-spiller iFP-390T

 

Så førs og fremst lurer jeg på hva "Flash-minne" betyr. På komplett står det på en av mp3spillerne at det er 256mb flash minne .. dette sier meg mindre :p og på en annen står det 512 MB Flash minne og den koster ca 1000 kr mer. Så jeg lurer på om flash minne som er kvalitet eller plass?

 

Det er flere ting jeg lurer på men det får komme etterhvert hvis folk svarer.

 

Jeg har også tenkt til å bruke den når jeg trener så ingen cder.

 

----------------------------

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale apple ipod 15 gb!!!

Har den selv og er strålende fornøyd.

 

+

lekkert utsene

Masse plass(15 gb)

Veldigt enkelt menysystem(knappene er og veldig bra)

Føles ikke billig.

Veldig bra lydkvalitet

Line Out som gjør at du enkelt kan koble den til stereo anlegget dit(15,30 gb)

Praktisk dockingstajon(15,30 gb)

Mange kjekke nytte funksjoner(spill,kontakter,kalender++)

lekkert utesene(måtte bare nevne det igjen :D )

 

-

Stiv pris(10 gb 2999, 15gb 3800, 30gb 4800)

Lenke til kommentar

drar direkte til en av butikkene for å ta en titt tror jeg :)

 

Men.. det virker som at dette docking-systemet ((der man kan laste over, kople til anlegget og lade bare ved å putte den i en slags boks- for å spare alle ledningene )) skal vere veldig lurt men virker helt på trynet. Feks.. man kan ikke kople det til et anlegg uten å dra med seg det docking greiene og for å lade må man ha med den digre boksen til en lader + skal man legge over sanger fra pcen til iPoden må man også ha den docking greia. Feks skal man ha noen sanger fra en venn så går ikke det uten dockingen .. virker det som

 

Hvis ipoden kan lade, laste over sanger fra pcer og kople lett til et anlegg uten den docking greia så hadde det vert supert. Ellers blir det ikkeno "bærbar mp3 spiller" den blir altfor avhengig av docking systemet. :roll:

Lenke til kommentar

apple.com har hovedlageret sitt i Irland.

Du hørte rett Irland.

Ikke spør meg hvorfor men det stod i alle fall det på lappen som jeg fikk med min ipod.

 

du skal ha plass til 7500 sanger på 30 gb versjonen og hvor mange som det er plass til på 15 gb versjonen får du regne ut selv.

Men jeg kan si det er mer en 2000.

 

Hva er det som er så upraktiskt med dockingstasjonen????

Du kan jo lade og overføre musikk uten den, men å koble den til anlegget går nok desverre ikke.

Lenke til kommentar

Kjøp deg iPod... Har den gamle utgaven og den er sinnsykt bra... Mista den i gulvet og lignende noen ganger og den lever ennå i beste velgående:) Den tåler og jogging. Hvis jeg ikke tar feil har den 32MB jog protection... Kan bøffre ganske bra med det:D

Lenke til kommentar
apple.com har hovedlageret sitt i Irland.

Du hørte rett Irland.

Ikke spør meg hvorfor men det stod i alle fall det på lappen som jeg fikk med min ipod.

 

Irland er billig og attraktivt for nyutdannede som har lyst til å reise litt, så veldig mange firmaer har f.eks. supporthovedkvarter der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...