johhes94 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei Noen som vet hvordan man kan komme seg inn på et nettverk uten nettverknøkkel, hacke seg inn. Trenger det til et nettverk til c:s spilling på et annet klasserom. Eller noen som vet hvordan man hacker seg inn på en venns data? å få full kontroll over den. Bryr meg ikke om det er ulovlig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) http://www.backtrack-linux.org/ Om du virkelig hater "vennen" din så mye, så får du skaffe deg 'Let Me Rule', og installere det på PC'n hans. Deretter kan du kødde så mye du vil med han. Men, med tanke på hvordan du beskriver alt, har jeg lite eller ingen håp om at du vil sette deg inn i BackTrack. Du vil vel egentlig ha ett program der alt du må gjøre er å trykke på [HACK], så begynner hackingen automatisk? Endret 26. januar 2011 av Jevrio Lenke til kommentar
johhes94 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Har Windows 7 ultimate, og helst norsk Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du kan kjøre det via VMWare, men vet ikke om du får i norsk. Lær deg engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men det var da... Så vidt jeg vet, så er ikke slik snakk lov er på Diskusjon.no og jeg har rapport denne tråden. Ønsker at ikke blir videre snakk om dette her. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men det var da... Så vidt jeg vet, så er ikke slik snakk lov er på Diskusjon.no og jeg har rapport denne tråden. Ønsker at ikke blir videre snakk om dette her. Du blir nok moderator en dag. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er enig med rapportering. Trådstarter høres ut som en idiot. Bruk hodet ditt, gjør litt research eller evnt. ikke driv med sånt. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det er lov å diskutere og snakke om det meste, inkludert ting som er i strid med norsk lov. Grensen går ved detaljerte forklaringer og guider på hvordan man utfører kriminelle handlinger, men selv her kommer det an på sak, situasjon og andre faktorer. Sitert fra her. Dog, han sier fast bestemt at han her skal cracke seg inn i et annet nettverk, plage en bekjent, og ikke labbe dette selv i et nettverk for å lære. Rapporteringen er hva jeg kan anse som et godt valg. Endret 26. januar 2011 av Lednar Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hadde noen kommet med fin guide, tror jeg ikke TS hadde gjort noe annet enn å antatt det var advansert og vanskelig, og drete i det. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 er enig i den, var selv fast bestemt en dag for å gjøre sånt jeg og, men det er sinnsykt mye stress, og som oftest blir det du bruker funnet av antivirus, med mindre du lager selv, og da skal du være ganske god på scriptinga for å få det til.. er det tillat å legge til linker til slike nettsider så trådstarter kan finne ut av det selv? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ta en titt innom freak.no sine forum, ligger vel noen guider der av noe slag. Ønsker at ikke blir videre snakk om dette her. Dette er opp til høyere makter å bestemme. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ønsker at ikke blir videre snakk om dette her. Dette er opp til høyere makter å bestemme. Selvfølgelig er det sant, men det jeg prøver å si er at jeg ikke ønsker at det skal lenkes til noen guider eller lignende her. Jeg formulerte det bare feil. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skjønner, da er det iallefall greit at det ligger masse info på ett annet fora Så trådstarter HER (TRYKK), har du ett forum det mest sannsynlig står litt mer om temaet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Dette er IKKE hacking, men det greieste/lureste er å sette opp egen WLAN accesspunkt. Du vil ikke ha internet, men dere vil kunne spille. Noen gjorde det her på skolen, men er mulig den ble "konfiskert". Kan jo ikke ha slike elektriske bokser liggende rundt om kring.. Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Trenger det til et nettverk til c:s spilling på et annet klasserom. google Ad-Hoc og TFTP DHCP. og for det andre spørsmålet, google Beini, og for ett enkelt brukergrensesnitt, minidwepgtk. og for det tredje spørsmålet, google Metasploit. Endret 26. januar 2011 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Trenger det til et nettverk til c:s spilling på et annet klasserom. Hva med og bruke tiden på skolen til å lære norsk, engelsk og om etikk :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hadde noen kommet med fin guide, tror jeg ikke TS hadde gjort noe annet enn å antatt det var advansert og vanskelig, og drete i det. Nettopp. I tillegg ser det ut som de fleste kritiserer trådstarter for hans valg, og heller ber ham følge med i timen. Innlegget Lednar siterte er også aktuelt. Jeg lar derfor tråden stå åpen, så kan dere prøve å få trådstarter over på et bedre spor. Jeg minner om at detaljerte forklaringer kan bli slettet uten forvarsel og tråden kan stenges. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå