baguett Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gidder ikke engang å låne, da jeg også tviler på at ting passer og slikt, dessuten, har jeg ikek hørt noe som helst om ski i gymen de siste ukene.. Og jeg hater ski for å si det sån. Skal ikke ta med, da de uansett ikke kan tvine oss til å bruke det. har forresten hørt at 8 klassingene som ikek hadde med seg ble tvingt til å låne noe de hadde på skolen. Det er jo egentlig ikke så forskjellig enn voleyball f.eks. Du må jo ikke gjøre det, men du får kryss i boka om du nekter, med mindre du har en sinnssykt bra grunn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Får dette i trappa på skolen, siden den er glatt hele tiden.. Brekke beinet, da har man en grunn.. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Får dette i trappa på skolen, siden den er glatt hele tiden.. Brekke beinet, da har man en grunn.. Det var da fryktelig mye sutring om ingenting. Hvordan orker du å kaste bort så mye tid på det? Endret 14. februar 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Får dette i trappa på skolen, siden den er glatt hele tiden.. Brekke beinet, da har man en grunn.. Jepp, brekk beinet ditt du, for å slippe å stå på ski et par timer. Hvordan kan det å hoppe rundt med gips i lang tid være bedre enn å (i verste fall) få en liten anmerkning? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Får dette i trappa på skolen, siden den er glatt hele tiden.. Brekke beinet, da har man en grunn.. Det var da fryktelig mye sutring om ingenting. Hvordan orker du å kaste bort så mye tid på det? Får dette i trappa på skolen, siden den er glatt hele tiden.. Brekke beinet, da har man en grunn.. Jepp, brekk beinet ditt du, for å slippe å stå på ski et par timer. Hvordan kan det å hoppe rundt med gips i lang tid være bedre enn å (i verste fall) få en liten anmerkning? hvem har sakt at jeg skal gjøre det da? Har som sagt ikke hørt en dritt om ski lenger fra læreren nå... Var vist flere fra klassen som også hadde klaget litt muntlig, så kan jo hende det var derfor.. Men egentlig så er denne lille saken løst, da jeg har fått sitat av en lovparagraf, og levert klage til rektor, som bare ga den videre til lærer og sa "ordne opp i dette du."... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Syntes også det er utrolig mye energi du bruker på unnasluntring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå