Lycantrophe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du kan si at han ikke har lov. Hvis han gjør noe -> rektor. Hvis ikke rektor gjør noe -> fylkesmann. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ang. betaling av buss, er det sikker en grense på hvor langt det er, er det under 6km elns. krever de sikkert at du går/sykkler Men tilbke til ski. OM jeg ikke har ski, kan lærærne kreve at jeg skal låne ski av noen andre...? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 De har lov å kreve penger på videregående, fordi den ikke er obligatorisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gratisskolene skapte problemer for oss når vi ville bruke penger, hvertfall (teater&shizz). Lenke til kommentar
sLR Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De har lov å kreve penger på videregående, fordi den ikke er obligatorisk. Jeg trur dette stemmer ja, hadde samme "sak" selv når jeg begynte på vg1 for noen år siden, da jeg måtte selv betale for mine kokke-klær og skolebøker ( skolebøkene ble gratis terminet etter jeg var ferdig på vgs. ) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen updates på saken btw? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg trur dette stemmer ja, hadde samme "sak" selv når jeg begynte på vg1 for noen år siden, da jeg måtte selv betale for mine kokke-klær og skolebøker ( skolebøkene ble gratis terminet etter jeg var ferdig på vgs. ) søkte du om utstyrsstipend?... Lenke til kommentar
sLR Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, utstyrsstipendet er på typ 800kr ( godt mulig dette er blirr forandret på ) men det holdt ikke til klærne engang. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Det som skjedde var vell at je leverte klage, rektor leverte lapp til lærer og lærer snakket med meg... Snakket med rektor for noen dager Siden, han sa at han ikke hadde vist klagen min til noen andre, så det jeg så igjennom vinduet car nokk noe annet.. Men en litt anen ting. Igår fikk vi beskjed om at vi skulle ha linedance i gym, noe jeg ikke har lyst til. Lærer, som ikke er samme som jeg klagde på, sa at vi alle skulle framføre dette på avsluttningen. Kan de tvinge oss til å være med på dette? Noen lovparagrafer jeg kan bruke mot de? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette regnes nok som en del av pensum, så her har du nok ikke noe du skulle sagt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 men, de kan ikke tvinge oss til å framføre det på en "avsuttningsfest"? Når vi hadde turn, var det mange som ikke var med på det.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva sier læreplanen for faget? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke peiling Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke peiling Kanskje det hadde vært en idé å LESE læreplanen!? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://tinyurl.com/4bp6vl6 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skjønner hva du mener, men det er jo uhyre skjeldent at man ikek har tilgang på ski. Hvem kjenner vel ikke noen som kan låne deg et par? Lenke til kommentar
Haakon943 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skjønner hva du mener, men det er jo uhyre skjeldent at man ikek har tilgang på ski. Hvem kjenner vel ikke noen som kan låne deg et par? Finn.no! ski til en 50-lapp Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Gidder ikke engang å låne, da jeg også tviler på at ting passer og slikt, dessuten, har jeg ikek hørt noe som helst om ski i gymen de siste ukene.. Og jeg hater ski for å si det sån. Skal ikke ta med, da de uansett ikke kan tvine oss til å bruke det. har forresten hørt at 8 klassingene som ikek hadde med seg ble tvingt til å låne noe de hadde på skolen. Endret 14. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå