Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan skolen gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har lov å kreve penger på videregående, fordi den ikke er obligatorisk.

Jeg trur dette stemmer ja, hadde samme "sak" selv når jeg begynte på vg1 for noen år siden, da jeg måtte selv betale for mine kokke-klær og skolebøker ( skolebøkene ble gratis terminet etter jeg var ferdig på vgs. )

Lenke til kommentar

Det som skjedde var vell at je leverte klage, rektor leverte lapp til lærer og lærer snakket med meg... Snakket med rektor for noen dager Siden, han sa at han ikke hadde vist klagen min til noen andre, så det jeg så igjennom vinduet car nokk noe annet..

Men en litt anen ting. Igår fikk vi beskjed om at vi skulle ha linedance i gym, noe jeg ikke har lyst til. Lærer, som ikke er samme som jeg klagde på, sa at vi alle skulle framføre dette på avsluttningen. Kan de tvinge oss til å være med på dette? Noen lovparagrafer jeg kan bruke mot de?

Lenke til kommentar

Gidder ikke engang å låne, da jeg også tviler på at ting passer og slikt, dessuten, har jeg ikek hørt noe som helst om ski i gymen de siste ukene..

Og jeg hater ski for å si det sån. Skal ikke ta med, da de uansett ikke kan tvine oss til å bruke det.

har forresten hørt at 8 klassingene som ikek hadde med seg ble tvingt til å låne noe de hadde på skolen.

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...