Læremester Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du forsto hva jeg mente ... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Fin utregning av passende aldersforskjell: x = alder (x/2) +7 très bien! Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hvorfor er det slik at gutter som er 17, 18, 19 (+) går etter jenter som er 12, 13, 14, 15? hva faen er greia med å gå etter småjenter, og la de sitte på i den slitte volvoen med anlegg, spoiler og neonlys? er det bare jeg som mener at den aldersforskjellen er for stor, selv om gutten sier at "hun er veldig moden for alderen, også er hun jo snart 16!". må de gjøre noe seksuelt før man kan anmelde gutten som pedo? Hun bør vel være 16...kan bli straffet for lavalder vet du.Men det jeg synes er rart er att det er ingen som skriker opp når en eldre dame har seg med yngre gutter/menn???? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fin utregning av passende aldersforskjell: x = alder (x/2) +7 très bien! Så om du er 50 år, er det greit med en aldersforskjell på 18 år? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fin utregning av passende aldersforskjell: x = alder (x/2) +7 très bien! Så om du er 50 år, er det greit med en aldersforskjell på 18 år? 32 og 50? Høres helt greit ut det. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bare for å dra den helt ut, 150 og 82, hvorfor ikke? Forskjellene er langt større i barndommen. Og fra de som nettopp har startet voksenlivet, til de som har erfart alt sammen. Tror det er en god regel, jeg. Men alder er ikke tilstrekkelig, og det vil være svært, svært mange som faller innenfor som ikke vil passe sammen, av mange ulike årsaker (bare se på hvor mange som blir skilt). Samtidig som det vil være mange som er utenfor regelen som likevel kan passe sammen. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det første eg tenkte når eg leste opningsinnlegget, var at her var det ein kar som har blitt fråstjelt ei dame. Hugsa sjølv når dei "kule" jentene alltid gjekk etter gutta som var ein 2-3 år eldre og hadde bil. Var sjølvsagt kjipt for ein del. Men det viste seg jo seinare at dei jentene kom ikkje spesielt langt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fin utregning av passende aldersforskjell: x = alder (x/2) +7 très bien! Så hvis man er typ 10 år da? blir litt feil hvis man kommer for langt ned Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fin utregning av passende aldersforskjell: x = alder (x/2) +7 très bien! Så hvis man er typ 10 år da? blir litt feil hvis man kommer for langt ned 8-åringer med 3-åringer. :!: Huffameg. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå er jeg interessert i hvordan du kom fram til at (8/2)+7=3. Hvilket regnestykke brukte du, hvis det ikke var dette? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 3/2+7=8.5, antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå