Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eldre gutter med yngre jenter?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvorfor er det slik at gutter som er 17, 18, 19 (+) går etter jenter som er 12, 13, 14, 15? hva faen er greia med å gå etter småjenter, og la de sitte på i den slitte volvoen med anlegg, spoiler og neonlys? er det bare jeg som mener at den aldersforskjellen er for stor, selv om gutten sier at "hun er veldig moden for alderen, også er hun jo snart 16!". må de gjøre noe seksuelt før man kan anmelde gutten som pedo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror heller det handler om at de er på modningsnivå med jentene.

Muligens handler det også om at de er usikre og føler det er enklere å holde på med yngre jenter ettersom alderen og det faktum at de har bil gir dem en fordel som ikke er der hos eldre jenter.

Min personlige mening (har selvfølgelig vært vitne til det du beskrives) er at jenter på den alderen i 99,9% av tilfellene ikke er mer moden er alderen skulle tilsi. Det finnes unntak, men disse har nesten garantert bedre ting å finne på enn å henge med eldre rånere.

Angående anklager om pedofile: Det er en meget alvorlig sak man ikke burde slenge rundt seg i hytt og pine. Og det passer nok ikke i dette tilfellet, om det var derfor du spurte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor er det slik at gutter som er 17, 18, 19 (+) går etter jenter som er 12, 13, 14, 15? hva faen er greia med å gå etter småjenter, og la de sitte på i den slitte volvoen med anlegg, spoiler og neonlys? er det bare jeg som mener at den aldersforskjellen er for stor, selv om gutten sier at "hun er veldig moden for alderen, også er hun jo snart 16!". må de gjøre noe seksuelt før man kan anmelde gutten som pedo?

Hvorfor stemple som pedo med en gang? Man blir ikke anmeldt for pedofili for så bli pedofil. Pedofil er noe man er født med, og det å tenne på tanken med at de ikke er utviklet enda, tanken på at de er barn. Folk er forskjellige. La det være opp til dem om de passer sammen eller ikke.

Lenke til kommentar

Er i forhold med en yngre jente selv. Jeg er 20 og hun er 19 :ohmy:

Dere er jo omtrent like gamle. Men 17 og 12 er en sinnsyk forskjell! Det er forøvrig 19 og 15 også! Bør vel ikke være mer enn 2 år forskjell. Når man blir eldre er det jo litt annerledes(f.eks. 27 og 22 år). Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

1 år er ingenting (helt ok for meg), 2 blir litt mer ok nå som jeg er 18, men 3 år blir altfor drøyt. I min mening... Siden søstra mi er rundt 14 år. Blir sykt for meg å tenke på å NESTEN være sammen med venninna. Når man er over 18 så er vel 5 år ikke noe stress egentlig. Begge er jo voksne.

Lenke til kommentar

Noen jenter er vel også mer modne for alderen, selv om det selvsagt kan være andre grunner også. Jeg selv på den alderen var ikke interessert i jevngamle gutter, for det første virket de uintelligente, dumme og barnslige, og for det andre var jeg klar for å utforske kropp og sex, det var litt vanskelig for å si det slik med prepubertale liksom-kjærester.

Jeg kan ikke si hva grunnen til andre jenter er, men nå er generelt gutter senere i modning enn jenter, og jeg vil da tro de fleste jenter foretrekker eldre gutter, og at man da ofte kan være tilnærmet på samme sted modningsmessig og mentalt.

En 17 år gammel gutt og en 14 år gammel jente trenger ikke å ha noen store forskjeller i mental alder og modenhet. Som 14åring syntes jeg faktisk flere 17 og 18åringer var litt vel barnslige og useriøse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble sammen med dama når jeg var 14. Nå er jeg 19, hu er 20.

Oi HERREGUD!! Betyr dette at hun VAR PEDO SOM 15-ÅRING??!1!!

Neida, jeg skjønner at det går an å være litt sjokkert. Det blir jeg også noen ganger når jeg ser gamle klassekamerater som finner seg smårips. De fleste jeg vet av, er sammen med disse "ungjentene" på grunn av sex. Selvfølgelig, de oppfører seg snillt mot dem, og spanderer i hytt og pine. Så de virker som kjærestemateriale, men til slutt er det sexen som er hele greia.

"Neida, han passer sååå godt på henne, og han er skikkelig snill =) =) =)" Høres ofte av venninner. Men det er det jeg mener. De oppfører seg slik :p

Dessuten er de jeg vet av som gjør dette, karer som ikke er så supersosiale, eller har ikke hatt kjæreste før. Noen blir jo sammen med smårips fordi de endelig føler seg verdsatt av noen, selv om hun da er 13-16 år.

EDIT: Glemte et ord der

Endret av jonfla91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det å si? Det er patetisk. 1 år yngre? 2 år yngre? Slå deg løs! Når det begynner å nærme seg aldersforskjeller hvor en er 19 og en er 16, eller en er 17 og en er 14 - Så er det jo så innihelvetes innlysende at dette er personer som ikke er modne nok for alderen. Fikk nylig høre av min 18 år gamle venninne, som nettopp hadde spurt meg om tips til å sjarmere en 25 åring - at det aldri var sjans for å bli med noen på hennes egen alder pga. modningsnivå.

Dette er jeg helt enig i! Hun er ikke mye å skryte av intelligent sett, og det er jo da helt naturlig at hun går etter 3-4-5 år eldre idioter som istedenfor å gå etter jenter på sin egen alder, går etter yngre jenter, fordi de selv har liten tiss eller hva faen det måtte være.

Nå trekker jeg en ekstremt hensynsløs linje, og jeg er åpen for unntak, men er så forbanna lei av å høre om det modningsnivået som visstnok er så forskjellig i tenårene og yngre voksenliv. Bullshit! Det er likt!

Men om det er snakk om en genuin forelskelse.. Ikke la meg stoppe deg.

Endret av Narsissisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...