Gå til innhold

Bytte av teleoperatør!


Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått over til mobiloperatøren Ludo fordi Telenor var så dyrt. Men idag fikk jeg melding på telefonen fra telenor: "Vi har mottatt oppsigelse av ditt abonnement og bla bla.. nesten samtidig fikk jeg melding fra Ludo: Info fra Ludo; Du skal ta i bruk ditt Ludo Simkort 08.02.2011, simkortet vil bli aktivert iløpet av denne dagen."

Det jeg da lurer på er om jeg kan risikere at telenor stenger mitt abonnement før jeg har fått simkort fra Ludo og det er åpent for bruk ??

Vil nemlig ikke risikere å gå uten mobil da jeg bruker denne til jobb og privat.

 

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal hos Ludo ha mottatt et porteringstidspunkt som ser ut til å være 08.02.11 Kl.??:??. På det tidspunktet vil all trafikk på ditt nummer rutes via Ludo og samtlige innkommende samtaler/sms vil også komme dit. Frem til det tidspunktet kan du bruke Telenor sitt SIM-kort. Med andre ord er du ikke uten telefon på noe tidspunkt så lenge du husker å bytte SIM-kortet til på gitt tidspunkt. Merk at du i 24 timer senere vil kunne benytte Telenor SIM-kortet til å ringe ut og sende sms med, men ikke motta, da det er en overlappingsfase ved portering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...