sigen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei. Siden jeg har vært ute av dette noen år, så spør jeg om deres "velsignelse" før jeg bestiller et lettere modifisert oppsett basert på Black Refinery. Asus P8P67 EVO Intel Core i5 2500 Quad Corsair A70 CPU-kjøler Corsair XMS DDR3 1600MHz CL7 4GB (CL7 fremfor CL9) OCZ ModXstream Pro 600w OCZ Vertex 2 60GB SSD Samsung SpinPoint F3 1TB Samsung SH-S223c Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Fractal Design R3 Titanium Grey LG W2363D-PF 23" LCD Windows 7 Pro Norsk Linksys WMP600N-EU Dual Band (trådløst nettverkskort) Logitech Media Keyboard Elite (Liker dette fra før) Logitech MX518 (Har denne nå) Totalt kommer dette på 13.921,50 (evt. 11.518,50 da jeg muligens har tilgang til rabatt) Ser dette ut som et greit oppsett, med kraft for pengene? Maskinen skal brukes til 3D-tegning, Photoshop, delvis HTPC, litt spilling og ellers "det vanlige" (surfing, office osv) Setter pris på tilbakemeldinger, er ikke så inne på dette lenger merker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå