Gå til innhold

NetOnNet, for en dritt butikk. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå har jeg fått helt pækkarn og blitt fly forbanna på den dritt butikken. Jeg bestilte noen farge patroner fra dem den 6 Desember 2010.

Jeg ventet i 13 dager, noe som er helt absourd. Når jeg endelig fikk dem, betalte jeg postoppkrav får å hente disse ut. Åpnet esken, og det første jeg så var at dette var feil patroner. Jeg sendte mail og klaget på dette, og de beklaget og at jeg skulle returnere de gamle og de skulle sende nye. Jeg ventet 3 uker ellerno, og fikk patronene den 13 Januar 2011. Dro ned på posten og hentet disse, og da begynte jeg og bli mektig lei og frustert. Åpnet esken, og der lå det for det første en regning jeg allerede har betalt. Sist men ikke minst så var det faen meg feil patroner igjen! Jeg sendte mail og klagde igjen den 14 Januar og jeg var relativt forbannet nå. Ventet i over 1mnd på å få patroner jeg aldri har fått men betalt for. De brukte 1 uke på å svare, og fikk svar den 20 Januar. Dritt lei og vente hvertfall nå.

Så får jeg svar om at de beklager igjen, og at jeg skal returnere de forbanna gamle patroene. Jeg gjorde det umiddelbart, og de sa de hadde sendt ut de rikige på samme dag. Idag fikk jeg mail igjen om at de beklagde, men de forstår ikke hvilken patroer jeg skal ha. Jeg har sagt til dem 100 ganger hvilket merke printerten min er, men de forstår ikke en dritt. Inne på siden ble jeg også linken til disse patronene da jeg valgte printeren min. Fakkings dumme svensker. Jeg som hra ventet på disse de siste dagene også , men så var de ikke sendt engang.

 

Jeg er saftig dritt lei av å vente på ingenting. Hvilken rett har jeg, har jeg muligheten til å få returnert pengene mine tilbake? Jeg vil helst ikke ha noe emd den butikken lenger å gjøre. Vil bare ha tilbake pengene mine. Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke patroner er det du skal ha?

 

Hei. Canan 520 og 521 skal jeg ha da disse er til min type printer.

Når jeg velger min type printer så blir jeg linket til denne Det står jo at den er til min og C520 & c521.

Men når jeg åpner esken og titter nedi så ser jeg at dem ikke passer. De er helt forkjellige, også står det på disse :

Only In Use For Canon Pixma: IP3600,IP4600,MP540,MP620. Men min type heter : Conan Pixma MP560

 

Jeg fatter det ikke. Da skulle dem jo egentlig passe. Står jo også på esken for printers using canon PGI-520/cli-512. Og det er jo dette jeg har. Men de passer jo ikke? LOL haff to say!

 

 

 

Bare glem det. Jeg driter i det, og lar heller de penga gå i vasken. Orker ikke dette surret mere.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Ikke så rart om de misforstår da du ikke klarer å skrive printernavnet riktig, men kaller den for forskjellige ting hver gang ;) (dårlig spøk, sorry).

 

Har en sterk mistanke om at du faktisk har fått riktige patroner begge gangene. De kan se forskjellige ut i forhold til de som følger med skriveren (i og med at disse ikke alltid har like mye blekk som de du kjøper senere). Og det at din skriver ikke er listet på pakningene, kan rett og slett være at pakningen til patronene ble produsert før din skriver kom på markedet. Det betyr imidlertid ikke at de ikke passer.

 

I følge Canon, er det følgende patroner som skal passe din printer:

 

Sort: 324 sider (PGI-520BK), (CLI-521BK)

Cyan: 535 sider (CLI-521C)

magenta: 510 sider (CLI-521M)

gult: 530 sider (CLI-521Y)

 

Er det ikke disse du har fått?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...