Sjohej Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hei:) Jeg skal kjøpe et videokamera som skal brukes til å filme snowboard/twintip filmer med (er ikke noe hjelmkamera jeg er ut etter), men skal også bruke det til andre ting som å lage kort filmer og sånt. Krav: -stor vidvinkel -god i mørket -full HD -mulighet for ekstern mikrofon -max 5000 (måtte sette ned maxpris pga mangel på penger for tiden) Endret 28. januar 2011 av anderssxd Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er bare å begynne å lese http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 men problemet er at jeg har null peiling på navn osv:S så hvis noen vet om noen som er god så er det bare å rope ut trenger foresten ikke å være så alt for god vindvinkel innebygd, men det må være mulighet for å setter på vidvinkel linse. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du kan jo ta en titt på Panasonic HDC-TM300/HDC-SD300/HDC-TM700/HDC-SD700 eller Canon HF-S200/HF-S21. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) jeg har sett litt på Canon Vixia HF S200, vet du om det er noen gode vinvinkel linser til det? edit: hva er forksjellen mellom Vixia og Legria? Endret 27. januar 2011 av anderssxd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå